Σύμφωνα με το επιτελείο πολεμικής αεροπορίας της Γαλλίας....... ένας τραυματίας αξιωματικός νοσηλεύεται σε πολύ δύσκολη κατάσταση, ενώ άλλοι δύο τραυματίες βρίσκονται σε τεχνητό κώμα, κάτι που γιατροί εφαρμόζουν μόνο σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Παράλληλα δικαστήριο των Παρισίων διέταξε την διενέργεια ερευνών ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσον πρόκειται για τεχνική βλάβη, ή για ανθρώπινο λάθος.
Ο Πρόεδρος Ολάντ, ο Πρωθυπουργός Ραχόι, ο πρωθυπουργός Ρέντσι, αλλά και αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της βορειοατλαντικής συμμαχίας εξέφρασαν τη λύπη τους για το τραγικό συμβάν στην Ισπανία.
Το ιστορικό του δυστυχήματος
Το διθέσιο ελληνικό F-16 Block 50, ένα από τα τέσσερα ελληνικά μαχητικά που μεταστάθμευαν στην αεροπορική βάση Lol Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας συμμετέχοντας στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), είχε μόλις εντολή για απογείωση. Ηταν 16:40, ώρα Ελλάδος, της 26ης Ιανουαρίου.
Κατά τη διάρκεια της απογείωσης, της πιο δύσκολης φάσης στην πτήση, και μόλις το ελληνικό F-16 είχε «ξεκολλήσει» από τον διάδρομο αποπροσγείωσης, για κάποιο άγνωστο λόγο το ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος έφυγε προς τα δεξιά και συνετρίβη στην πίστα της αεροπορικής βάσης.
Οι δύο Έλληνες πιλότοι που έχασαν τη ζωή τους, δηλαδή ο σμηναγός (Ι) Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών, έγγαμος με ένα γιο και ο σμηναγός (Ι) Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, έγγαμος με ένα γιο και μία κόρη, σκοτώθηκαν την ώρα που το F-16 χτύπησε στο έδαφος.
Οι φωτογραφίες δείχνουν πύρινη κόλαση
Το αεροσκάφος F-16 βρισκόταν στη φάση της απογείωσης. Τα συστήματά του λειτουργούσαν στο μάξιμουμ και ήταν γεμάτο με καύσιμο. Ο τοξικός μαύρος καπνός και η αποκάλυψη ότι εκτός από το ελληνικό Block 50 που συντερίβη καταστράφηκαν ακόμη πέντε μαχητικά αεροσκάφη και αρκετά ελικόπτερα αποκαλύπτουν τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. Ο αριθμός των 10 νεκρών πιλότων και οι 21 τραυματίες μπορούν να κάνουν τον καθένα από μας να αναλογιστεί τις φρικιαστικές εικόνες που προκλήθηκαν όταν το ελληνικό F-16 αμέσως μετά την συντριβή του έπεσε σαν πύρινη μπάλα πάνω στα αεροσκάφη που προετοιμάζονταν να τροχοδρομήσουν και να απογειωθούν για να λάβουν μέρος στην άσκηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com