Καλώς ήρθατε στο:http://aeroporiapostratos.blogspot.gr ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ παρουσίασης θεμάτων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα. Στείλτε το άρθρο σας στο: aeroporiapostratos@gmail.com


"ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ"

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

ΠΕΤΡΟΣ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ ΠΤΕΡΑΡΧΟΣ Ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 1936 – 1941


ΠΕΤΡΟΣ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ ΠΤΕΡΑΡΧΟΣ 
Ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 1936 – 1941

ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΟΣΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 & ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 8ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΕΝΤΑΣΣΟΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΑ ΤΑ 200 ΕΤΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΛΛΙΓΕΝΕΣΙΑΣ 1821 - 2021
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΕΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Ε.Ε.Ε.Σ «ΚΗΡΥΚΕΙΟΝ»

ΣΥΝΤΟΜΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ / ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΝ

Πατέρας του ήταν ο ξυλουργός Αλέξανδρος Οικονομάκος (του Κλάδου των Αναγνωστιανών – Οικονομάκων) και Μητέρα του η Αρχοντούλα 

Εγεννήθη την 1η Ιανουαρίου του 1890 εις το Γύθειον Μάνης ΛΑΚΩΝΙΑΣ.. Ο Πέτρος είχε δύο (02) μικρότερα αδέλφια τον Αντώνιο, που γεννήθηκε το 1898 και τον Ιωάννη που γεννήθηκε το 1900.

Φοίτησε στο Α' Ελληνικό σχολείο Γυθείου.
Κατατάχθηκε εις την ...............Στρατιωτικήν Σχολήν Ευελπίδων (ΣΣΕ) και απεφοίτησε ως Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού (ΠΒ),

Ενετάχθη εις την Αεροπορική Υπηρεσία Στρατού [Α.Υ.Σ.] έγινε αεροπόρος και εκπαιδεύτηκε σαν «Οδηγός» (χειριστής) από τις αρχές Ιουνίου 1916, σύμφωνα με το Διάταγμα της 31ης Μαΐου 1916 ως μέλος της 2ας Εκπαιδευτικής σειράς εις το Αμύνταιον, όπου ήταν η έδρα της Αεροπορικής Υπηρεσίας

Αρχικά ήταν μέλος της 1ης εκπαιδευτικής σειράς, η οποία εκπαιδεύτηκε στο Σέδες αλλά περιελάμβανε υποψήφιους που δεν παρακολούθησαν την Σχολή στη Γαλλία. Ήταν μαθητής του Πρωτοπόρου Έλληνος Στρατιωτικού Αεροπόρου Υπολοχαγού (ΠΒ) Δημητρίου Καμπέρου και στα μέσα του 1918 ονομάστηκε χειριστής.

Μετά την λήξη του Α' Παγκοσμίου πολέμου το 1919, οι Σύμμαχοι νικητές του πολέμου απεφάσισαν να εκστρατεύσουν κατά των Μπολσεβίκων της Νοτίου Ρωσίας στην Ουκρανία, όπου ο Πέτρος Οικονομάκος συμμετείχε με το βαθμό του Υπολοχαγού Πυροβολικού στην 534η Αεροπορική Μοίρα / 4ον Στολίσκον Αεροπλάνων, στη βάση της Οδησσού, με διοικητή τον Στυλιανό Γονατά.

Συμμετείχε στη Μικρασιατική εκστρατεία και με το βαθμό του Λοχαγού και υπηρέτησε ως Διοικητής του αεροδρομίου της Φιλαδέλφειας στη Μικρά Ασία.

Στις 22 Αυγούστου 1922, αεροπλάνο τύπου «Breguet 14», επονομαζόμενο «Πελοπόννησος», στο οποίο ήταν χειριστής κι είχε ως παρατηρητή τον Λοχαγό Νικόλαο Ζωγράφο, εκτελούσε αποστολή, στην περιοχή Φιλαδέλφεια-Ιτζικλέφ. Στη διάρκεια της αποστολής του αναγνωρίστηκαν εχθρικές δυνάμεις ιππικού και πεζικού, οι οποίες εκινούντο με σκοπό να αποκόψουν το Νότιο Συγκρότημα Μεραρχιών, που υποχωρούσε προς την θάλασσα. Τότε ο παρατηρητής πληροφόρησε με ερματιζόμενο φάκελο Σύνταγμα Πεζικού που βρισκόταν σε απόσταση δέκα (10) χιλιομέτρων, για τις κινήσεις του εχθρού, ενώ του υπέδειξε να μείνει στις θέσεις του, αμυνόμενο και, αιφνιδιάζοντας τον εχθρό, να σώσει από βέβαιη αιχμαλωσία το Νότιο Συγκρότημα Μεραρχιών.

Την περίοδο 1933-35 διατέλεσε Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Αεροπορίας

Ο Πέτρος Λ. Οικονομάκος έγινε Υφυπουργός / Υπουργός Αεροπορίας λίγο μετά την αγορά των αεροπλάνων Διώξεως «PZL P.24». Διατήρησε ως Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ) τον Συνταγματάρχη Παναγιώτη Γαζή, ο οποίος είχε αναμφισβήτητες οργανωτικές ικανότητες. Χαρακτηρίζονταν ως «άνθρωπος του Ιωάννη Μεταξά», τον οποίο προσπαθούσε να πείσει για την ανάγκη αγοράς αεροπλάνων στρατιωτικής συνεργασίας και ουσιαστικά ήταν εκείνος που εμπόδισε την αγορά αεροπλάνων διαφορετικού τύπου από τα «PZL P.24G/F»

Ο Π.Λ. Οικονομάκος στο βιβλίο του «Η Ελληνική Αεροπορία», υπεραμύνεται της αγοράς τους, και αναφέρει χαρακτηριστικά, «...Άπαντα τ’ ανωτέρω αεροπλάνα, παραληφθέντα και µη, απετέλουν την τελευταία λέξιν της Αεροναυπηγικής τέχνης της εποχής των», ενώ σημειώνει «...προκαλών οιονδήποτε ν’ αναφέρη έναν τύπον αεροπλάνου, συµµαχικού ή µη, καλύτερον από οιασδήποτε πλευράς, το 1936, από το ηµέτερον διώξεως PZL...» Αποστρατεύτηκε με αίτηση του το 1941 με την κατάρρευση του Μετώπου και αποκατεστάθη, μεταπολεμικά, το 1950 με τον βαθμό του Αντιπτεράρχου.

Απεβίωσε το 1985 εις τάς Αθήνας.

Ήταν παντρεμένος με την Βασιλική Χατζηιωάννου, με την οποία απέκτησε έναν υιό, τον Λεωνίδα και μία θυγατέρα, την Έλλη, ευρισκομένους εν ζωή σήμερα, το 2021.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο αδελφός της συζύγου του ήταν, ο Υποσμηναγός Κλεάνθης Χατζηιωάννου απόφοιτος της 5ης Σειράς Αξιωματικών Σχολής Αεροπορίας (νυν Σχολής Ικάρων) ο οποίος εφονεύθη την 30ην Δεκεμβρίου 1940, εντός Βορείου Ηπείρου Αλβανίας ως Χειριστής Βομβαρδιστικού Αεροπλάνου BRISTOL BLENHEIM MK IV της 32ας Μοίρας Βομβαρδισμού της Ελληνικής Βασιλικής Αεροπορίας (Ε.Β.Α).

ΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ, ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΟΙ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟΥ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ «ΦΥΛΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ» ΤΟΥ ΠΤΕΡΑΡΧΟΥ ΠΕΤΡΟΥ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 1936 – 1941.


Το εξώφυλλον του Βιβλιαρίου «Φύλλου Ποιότητος».

Ακολουθούν ενδεικτικαί εγγραφαί εκ του Βιβλιαρίου «Φύλλου Ποιότητος» εις τας οποίας εμφαίνονται αι διαδοχικαί προαγωγαί αλλά και η δράσις του.

              

          

Ο διορισμός του Υποπτεράρχου Πέτρου Λ. Οικονομάκου ως «Υπουργού Αεροπορίας» από τον Πρωθυπουργό - Εθνικό Κυβερνήτη - Στρατηγό Ιωάννη-Μιχαήλ Μεταξά.

             

Από τις Επιχειρήσεις εις την Μικράν Ασίαν, ως Διοικητής της Γ΄ Μοίρας Αεροπλάνων Διώξεως.






Αεροδρόμιον Προύσης Μικρά Ασία.



Μάρτιος 1921. Αεροπλάνα Potez 25 χρησιμοποιηθέντα και κατά το 1940.




Παρατίθενται, κατωτέρω, αποσπάσματα Ημερησίων Διαταγών της 29ης Ιουν 1920 & της 4ης Αυγούστου 1920 δια την απονομήν Ευφήμου Μνείας δια την δράσιν του, ως Υπολοχαγός οδηγός Αεροπόρος Διώξεως, Διοικητής Γ΄ Μοίρας Αεροπλάνων, εις τας Επιχειρήσεις Μικράς Ασίας.

                 


1937. Ορκωμοσία και απονομή ξιφών εις τους αποφοιτήσαντος νέους Ανθυποσμηναγούς εκ της «Σχολής Αεροπορίας» (νύν Σχολής Ικάρων –ΣΙ-), της 4ης Εκπαιδευτικής Σειράς, εις την Αεροπορικήν Βάσιν Δεκέλειας (Τατοίου). Παρουσία, ως «Υπουργός Αεροπορίας», μετά του Πρωθυπουργού-Εθνικού Κυβερνήτου-Στρατηγού Ιωάννου-Μιχαήλ Μεταξά.

                  



Η Θεμελίωσις το 1938, του καταστραφέντος πρόσφατα (Μάρτιος 2001 & 1η Ιουλίου 2020), Ιστορικού «Αεροδρομίου Ελληνικού» (Διεθνούς Κρατικού Αερολιμένος Αθηνών ή Αεροδρομίου Χασανίου), από τον τότε Βασιλέα των Ελλήνων Γεώργιον Β΄, με την ιδιόγραφη σημείωση του Πτεράρχου όπισθεν της Φωτογραφίας.





Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (Σ.Ν.Δ) εν Πειραιεί. Παρουσία, ως «Υπουργός Αεροπορίας», εις την Ορκομωσίαν πρωτοετών Μαθητών, το 1938.



Προσωπικόν και υδροπλάνα της Ναυτικής Αεροπορίας εις την Βάσιν Φαλήρου.

Ως Υπουργός Αεροπορίας φέρων την Μεγάλην Στολήν.

                     


Το από 05 Ιανουαρίου 1952 «Δίπλωμα Απονομής Στρατιωτικής Συντάξεως» με αριθμόν Μητρώου: 7685 του Πτεράρχου έ.ά Πέτρου Λ. Οικονομάκου πρ. Υπουργού Αεροπορίας 1936 -1941.

                    

Ο Πτέραρχος Πέτρος Λ. Οικονομάκος, ως «Υπουργός Αεροπορίας» με πλήρη Στολή σε Υπηρεσιακή Φωτογραφία, του 1940 & διακριτικά Υποπτεράρχου όπως ήταν, τότε, ο Ανώτατος Αεροπορικός Βαθμός. Ακολουθεί η ανάλυσις της Στολής όπως αυτή υφίσταται και διετέθει εις την ΕΕΕΣ «ΚΗΡΥΚΕΙΟΝ» από την θυγατέρα του κα Έλλη Χατζηιωάννου.

                 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΛΩΝ 1932 ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ / ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΝ – ΓΡΑΦΕΙΟΝ ΙΙΙ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΗΚΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΕΡΟΠΟΡΟΝ Δ. ΓΟΝΑΤΑΝ).



ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΣΤΟΛΗΣ.



ΞΙΦΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ.




ΜΙΚΡΑΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΣΤΟΛΗΣ.

Η ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΤΟΛΗ ΟΠΩΣ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗΝ ΤΗΣ Ε.Ε.Ε.Σ «ΚΗΡΥΚΕΙΟΝ» ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΥΠΟΠΤΕΡΑΡΧΟΥ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ 1940-1941.





ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΧΙΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΜΒΟΛΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΑΜΟΙΒΩΝ.



ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΔΙΕΜΒΟΛΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΑΜΟΙΒΩΝ ΚΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΧΙΤΩΝΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΟΛΗΣ.



ΕΠΕΞΗΓΗΣΙΣ ΔΙΕΜΒΟΛΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΑΜΟΙΒΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΑΝΕΓΝΩΡΙΣΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΘΗΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΗΜΟΝΑ ΙΣΤΟΡΙΟΔΙΦΗ ΙΩΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ.



ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΞΙΦΟΥΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΤΕΡΑΡΧΟΥ – ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ.



Το Εξώφυλλον του Ιστορικού Βιβλίου που εξέδωσε έν Αθήναις, το 1970, ο Πτέραρχος έ.ά - πρ. Υπουργός αείμνηστος Πέτρος Λ. Οικονομάκος με Θέμα :

«Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ (ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ 1941)»






Η «ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΗΣ», ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΟΥ ΠΤΕΡΑΡΧΟΥ έ.ά πρ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΕΤΡΟΥ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ, ΠΡΩΤΗ ΥΨΩΘΕΙΣΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΕΟΠΟΛΗΝ ΜΑΝΗΣ ΤΗΝ 17ην ΜΑΡΤΙΟΥ 1821.
ΔΙΑΚΟΣΙΑ (200) ΕΤΗ (1821 – 2021) ΠΑΛΙΓΕΝΕΣΙΑΣ.


-------------------

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ
ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ 200 ΕΤΩΝ ΠΑΛΙΓΕΝΕΣΙΑΣ (1821-2021)
ΔΙΑΒΙΒΑΖΩ ΣΥΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΙΝ
ΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥΣ ΜΑΝΙΑΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΓΩΕΡΓΙΟΣ Δ. ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ
ΛΑΓΟΝΗΣΙΟΝ - ΑΤΤΙΚΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2021

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΕΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Ε.Ε.Ε.Σ «ΚΗΡΥΚΕΙΟΝ»






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com

Ανακοίνωση aeroporiapostratos


Οι αναρτήσεις άλλων Ιστολογίων, τα άρθρα & oι επιστολές που δεχόμαστε για ανάρτηση και τις αναρτούμε αφορούν αποκλειστικά και μόνον τους υπογράφοντες. Δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε και τις απόψεις τους.

Μας αφορούν μόνον (όποτε και αν) οι δικοί μας σχολιασμοί & αναρτήσεις.

Στηρίζουμε όμως και προωθούμε το δικαίωμα του καθ΄ ενός να εκφράζεται ελεύθερα και το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών μας.

Σχόλια μη ευπρεπή (βλέπε πεδίο σχολίων) θα διαγράφονται.


ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ προς όλους τους << φίλους συναδέλφους>> του Διαδικτύου..... Blog(ατζήδες) & Facebook(άδες) : το copy - paste επιτρέπεται αλλά <μην ξεχάσεις>> στο τέλος να γράψεις την ΠΗΓΗ που το πήρες -aeroporiapostratos-¨Αυτό που ΔΕΝ θέλεις να σου κάνουν οι άλλοι ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ εσύ στους άλλους¨