Όπως αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα των Νέων «η απογείωση των υδροπλάνων μετά την ψήφιση του νέου νόμου για τα υδατοδρόμια είναι πλέον γεγονός και ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για να εγκαινιαστούν οι πτήσεις τους στις αρχές του επόμενου χρόνου. Για τον λόγο αυτό..... ιδρύονται τα πρώτα επιχειρηματικά σχήματα και δίνεται η μάχη με τον χρόνο για την εξασφάλιση των αεροσκαφών και το στήσιμο των δικτύων υδατοδρομίων.
ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ. Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος που υπάρχει για τα υδροπλάνα είναι και η χθεσινή παρέμβαση - μέσω Skype - στην ημερίδα του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ Στυλιανού Σταυρίδη ο οποίος ανέφερε ότι το Ταμείο θα βοηθήσει στο στήσιμο των υδατοδρομίων.
«Στην περίπτωση μικρών και απομονωμένων νησιών η δημιουργία υδατοδρομίων ενδεχομένως να αποτελεί και τη μοναδική αξιόπιστη διέξοδο ιδίως τους χειμερινούς μήνες, καθώς μπορούν να εκτελούν διάφορα είδη πτήσεων από επιβατικές και μεταφορές προϊόντων μέχρι αεροδιακομιδές ασθενών και πτήσεις έρευνας, διάσωσης, πυρόσβεσης ή περιηγητικές», τόνισε χαρακτηριστικά ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων στην ημερίδα που διοργάνωσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με θέμα «Νησιωτική Ελλάδα, ιδανικός προορισμός για την ανάπτυξη των υδροπλάνων».
Η ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ. Για να αρχίσουν να πετούν τα υδροπλάνα οι εταιρείες πρέπει να είναι οικονομικά βιώσιμες. Ετσι, όπως ανέφερε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας Πέτρος Στεφάνου, το κάθε υδροπλάνο προκειμένου να παραγάγει οικονομικά βιώσιμο έργο προϋποθέτει μια δραστηριότητα 1.500 ωρών σε ετήσια βάση. Τι σημαίνει αυτό; 35 ώρες πτήσεις την εβδομάδα. «Δεδομένης της σχετικά μικρής χωρητικότητας (19 επιβάτες ανά πτήση), τα δρομολόγια που πρέπει να επιλεγούν πρέπει να έχουν υψηλές μέσες πληρότητες ανά πτήση, άνω του 70%, με ναύλους που θα προσεγγίζουν περισσότερο τα αεροπορικά τιμολόγια και όχι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», εξήγησε. «Τα υδροπλάνα είναι αεροπορικά μέσα υψηλού λειτουργικού κόστους σε σχέση με τη μεταφορική τους ικανότητα».
Παραγγελίες
Οι εκπρόσωποι της Κ2 Smart Jets βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την παραγγελία των δύο πρώτων ελληνικών υδροπλάνων, αξίας 12 εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο, επειδή η παραλαβή – εάν τελικά προχωρήσει η συμφωνία – θα ολοκληρωθεί το 2015, η εταιρεία έχει ήδη αρχίσει τις διαπραγματεύσεις για την προσωρινή διαχείριση υδροπλάνων, τα οποία θα αρχίσουν να αντικαθίστανται μετά το 2015.
ΤΑ ΝΕΑ (Προκόπης Γιόγιακας)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com