Καλώς ήρθατε στο:http://aeroporiapostratos.blogspot.gr ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ παρουσίασης θεμάτων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα. Στείλτε το άρθρο σας στο: aeroporiapostratos@gmail.com


"ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ"

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Στρατηγός ε.α Μανωλάκος - Βουλευτής Ν.Δ.: Η Πολιτεία να αποκαταστήσει την αδικία στους Αξιωματικούς Μηχανικούς της Σχολής Ικάρων (Τροπολογία - Βίντεο Ομιλίας στη Βουλή)


Τροπολογία για τους Μηχανικούς  της Σχολής Ικάρων  
(Ομιλία στη Βουλή) 

Στρατηγός ε.α Μανωλάκος - Βουλευτής Ν.Δ. : Είναι υποχρέωση της πολιτείας να αποκαταστήσει την αδικία που έγινε το 2018, στους αξιωματικούς μηχανικούς της Σχολής Ικάρων.........


13 σχόλια:

  1. Τι ζητάνε οι Μηχανικοί Απόφοιτοι της Σχολής Ικάρων ? Να καταργηθεί η παράγραφος του νομοσχεδίου που προβλέπει ότι «οι Ιπτάμενοι Αξιωματικοί είναι αρχαιότεροι των ομοιόβαθμων τους?» Για να μπορούν οι μηχανικοί να γίνουν διοικητές στις διάφορες Μονάδες και στις Πολεμικές Πτέρυγες και όχι υφιστάμενοι των νεαρότερων ομοιόβαθμων ιπταμένων ?? Οι μηχανικοί γνωρίζουν καλά να επισκευάζουν τα αεροπλάνα, τα βλήματα, τα RADAR, τους ασυρμάτους, τα ηλεκτρονικά κ.τ.λ....Γνωρίζουν οι μηχανικοί τα επιχειρησιακά σχέδια ?? Σε περίπτωση απώλειας επικοινωνιών εδάφους, γνωρίζουν οι μηχανικοί με το πρώτο «μπαμ» ποιούς άξονες οφείλουν να καλύψουν οι Πολεμικές Μοίρες της Πτέρυγας κια για πόσο χρόνο? Γνωρίζουν οι μηχανικοί πόσους στόχους πρέπει να ξέρουν από μνήμης οι ιπτάμενοι ?? Γνωρίζουν οι μηχανικοί ποιος στόχος, με ποια κριτήρια, με ποιες και πόσες βόμβες θα κριθεί ως πρώτος εναλλακτικός, σε περίπτωση μη προσβολής του κύριου στόχου ? Γνωρίζουν οι μηχανικοί τις αντιξοότητες μιας αερομαχίας ?? Εκτός από τις επισκευές και τις συντηρήσεις των βλημάτων, γνωρίζουν στην πράξη τις παραμέτρους αφέσεως και πόσο δύσκολο είναι να επιτευχθούν ?? Γνωρίζουν οι μηχανικοί τη χρήση κωδικών λέξεων ? Γνωρίζουν οι μηχανικοί τι είναι το τακτικό πλεονέκτημα πως αποκτάται και πως διατηρείται ? Γνωρίζουν οι μηχανικοί τι θα πει «Υπεροχή Αέρος» και πως επιτυγχάνεται? Γνωρίζουν οι μηχανικοί με ποιο τρόπο γίνεται η προσβολή των εχθρικών πλοίων και πόσα αεροσκάφη /βόμβες απαιτούνται για να βυθιστούν? Πως θα διατάξουν τη φόρτωση των αεροσκαφών (είδος βόμβας / αριθμός βομβών)ειδικά με περιορισμένο απόθεμα βομβών ?? Και άλλα πολλά ! ! Συμπερασματικά θα έλεγα ότι αν η Πολεμική Αεροπορία θέλει σε επιχειρησιακές θέσεις να μην έχει ιπτάμενο αξιωματικό ως επικεφαλή (διοικητή), θα πρέπει να εξεταστεί πρώτα η τοποθέτηση Ελεγκτή Αεράμυνας (απόφοιτο Σχολής Ικάρων)λόγω κοινής εκπαίδευσης (εδάφους) με τους ιπταμένους, κατόπιν η τοποθέτηση Αξιωματικού Πληροφοριών (άριστη γνώση όλων των επιχειρησιακών σχεδίων και των εχθρικών στόχων προς καταστροφή) και τέλος η τοποθέτηση Μηχανικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύο είναι τα παιδιά, κι ενώ κανονικά θα πρεπε να τα προσέχεις το ίδιο, το ένα …. για αγνωστο λογο είναι πιο καλό από το άλλο.
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ: Η ισοτιμία πτυχίων ΑΣΣΥ με πτυχία ΑΤΕΙ δεν καθίσταται εφικτή (ΕΓΓΡΑΦΟ)
    https://www.staratalogia.gr/2021/02/blog-post_52.html
    ΤΟΜΕΑΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΙΝΑΛ (ΠΑΣΟΚ) :
    Αναγνώριση εργασιακών δικαιωμάτων μηχανικών Σχολής Ικάρων
    https://www.armyvoice.gr/2021/02/anagnorisi-ergasiakon-dikaiomaton-michanikon-scholis-ikaron/
    Στρατηγός ε.α Μανωλάκος - Βουλευτής Ν.Δ.: Η Πολιτεία να αποκαταστήσει την αδικία στους Αξιωματικούς Μηχανικούς της Σχολής Ικάρων (Τροπολογία - Βίντεο Ομιλίας στη Βουλή)
    http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2021/02/blog-post_12.html
    Kυριοι την απαντηση σας την έδωσε ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ ηδη για τους αποφοιτους ΑΣΣΥ.
    Αλλα οσον αφορουσε τους ΑΣΣΥ εισασταν …. Ελα ομως που αφορουσε κυριως αποφοιτους Σχ Ικαρων οπως κ Τσιτσιλιανος (ΣΜΑ) και καποια αλλα μουτρα γνωστα ,σας έτσουξε και επιβεβαιώσατε το ΄΄ το ‘να παιδί καλό παιδί, τ’ άλλο γ…. τη μάνα του΄΄(διαφθορά).
    Για την υποβαθμιση του Πτεραρχου (Μ) Γιαννη Κουτρα απο την θεση του Διευθυνοντος συμβουλου της ΕΑΒ ...λέξη δεν ειπατε .H NΔ τον διορισε.
    Ξεχωριστή θέση στην προπαγάνδα, κατέχει η πάντα σε δραματικό τόνο διαπίστωση ότι αυτή η χώρα δεν κατάφερε ποτέ να ενωθεί κάτω από ένα κοινό σκοπό, ή εναλλακτικά να επιδιώξει έναν κοινό στόχο, παρά μόνο όταν ο κόμπος έφτανε στο χτένι.
    Μέχρι να φτάσει εκεί όμως, ή ενδεχομένως για να φτάσει εκεί, είχαμε ήδη σφαχτεί μεταξύ μας, χωρίζοντας τα παιδιά μας σε΄΄καλά παιδιά και σε γ… τη μάνα τους΄΄.
    Κι είχαμε ήδη δημιουργήσει -βάσει αυτής της διαίρεσης- τριαντατρία μέτρα και σαρανταεπτά σταθμά για να εφαρμόζονται επιλεκτικά οι νόμοι.
    Αυτό το «διαίρει και βασίλευε» σε κάθε συλλογική δραστηριότητα πήρε αργά και σταθερά ανεξέλεγκτες διαστάσεις και με τόσο διαφορετικά κριτήρια.
    Μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με περαιτέρω υποδιαιρέσεις εντός των διαιρέσεων – ημετέρων και ημετέρων, πατρικίων και πληβείων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι ιπτάμενοι όλα δικά τους. Τι άλλο θα ακούσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε Ιπτάμενε, κάπου τα έχεις μπλέξει....
    Οι Μηχανικοί δεν ζητούν να καταργηθεί η παράγραφος που λες
    ούτε να γίνουν Διοικητές σε ΠΜ και ΣΜ !
    Αν έκανες τον κόπο να μελετήσεις την τροπολογία, θα έβλεπες ότι αφορά
    στην αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων μηχανικού στους αξιωματικούς μηχανικούς της Σχολής Ικάρων, αντίστοιχων με των Μηχανικών του Πολυτεχνείου.
    .
    Αυτό το οποίο αναφέρεσαι κι έχεις μπλέξει είναι η τροποποίηση του Άρθρου 36 του ν. 3883 (Ιεραρχία και Προαγωγές)
    που λέει:
    " παραγρ.12.
    Η αρχαιότητα μεταξύ των ομοιόβαθμων Αξιωματικών Όπλων του ΣΞ προερχομένων εκ ΣΣΕ, Μάχιμων και Μηχανικών του ΠΝ και Ιπτάμενων της ΠΑ, ...... ρυθμίζεται από το ημερολογιακό έτος κτήσεως του βαθμού τους."
    Βλέπεις ότι ενώ για το ΠΝ λέει "Μάχιμων και Μηχανικών"
    για την ΠΑ έχουν παραλείψει το Μηχανικών και αναφέρουν μόνο τους Ιπταμένους.
    Ακόμα κι αν τροποποιηθεί αυτό, οι ΜΗΧ δεν πρόκειται (και πολύ σωστά) να γίνουν Διοικητές σε ΠΜ και ΣΜ (όπως ψευδώς υποστηρίζεις)
    αφού οι ΠΟΥ είναι σαφείς ότι η ειδικότητα των Δκτων ΠΜ και ΣΜ είναι Ιπτάμενος (αντίστοιχα δεν γίνεται Διοικητής Ιπτάμενος στα Εργοστάσια, ΚΕΑ κτλ).
    Άδικα φοβάσαι ότι οι Μηχ. θα σας πάρουν τις θέσεις.
    .
    Όμως, το σχόλιό σου έχει κι ένα ακόμη πρόβλημα:
    Λες: "Συμπερασματικά θα έλεγα ότι αν η Πολεμική Αεροπορία θέλει σε επιχειρησιακές θέσεις να μην έχει ιπτάμενο αξιωματικό ως επικεφαλή (διοικητή), θα πρέπει να εξεταστεί πρώτα η τοποθέτηση Ελεγκτή Αεράμυνας (απόφοιτο Σχολής Ικάρων)λόγω κοινής εκπαίδευσης (εδάφους) με τους ιπταμένους, κατόπιν η τοποθέτηση Αξιωματικού Πληροφοριών (άριστη γνώση όλων των επιχειρησιακών σχεδίων και των εχθρικών στόχων προς καταστροφή) και τέλος η τοποθέτηση Μηχανικού.".
    Καλά ... συνειδητοποιείς τί λές?
    Δεν γνωρίζεις ότι η ειδικότητα "Πληροφοριών" δίνεται μόνο από Σχολές Υπαξιωματικών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1. Κατ αρχήν υπάρχουν αξιωματικοί της Σχολής Ικάρων οι οποίοι σταμάτησαν για κάποιο λόγο τις πτήσεις , πέρασαν σχετική εκπαίδευση και έγιναν αξιωματικοί πληροφοριών !!
    2. Στην σχετική εισήγηση του ποταμιού (2016)| φαίνεται ξεκάθαρα ότι το πρόβλημά των μηχανικών είναι: « Δεν είναι σωστό ένας πλοίαρχος μηχανικός ή σμήναρχος ιπτάμενος μίας ημέρας να είναι αρχαιότερος από ένα σμήναρχο μηχανικό πέντε χρόνων».
    3. Όσον αφορά τον ΠΟΥ που αναφέρεις, διάβασε κατωτέρω την σχετική εισήγηση του Ποταμιού, όπου οι μηχανικοί διεκδικούν τη θέση Διοικητή ΔΑΥ !!! Σύμφωνα με τις επιχειρησιακές ανάγκες, ποιος γνωρίζει καλλίτερα ποια υλικά έχουν προτεραιότητα για παραγγελία και άμεση παραλαβή ? Ο τεχνικός μηχανικός ή ο επιχειρησιακός ιπτάμενος ??


    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΤΑΜΙΟΥ

    Από
    Militaire News
    -
    04/07/2016 | 18:32
    .........................................................
    > Δεν είναι σωστό ένας πλοίαρχος μηχανικός ή σμήναρχος ιπτάμενος μίας ημέρας να είναι αρχαιότερος από ένα σμήναρχο μηχανικό πέντε χρόνων .Ληφθεί υπόψη ότι η αρχαιότητα των μαθητών στην Σχολή Ικάρων είναι αντίστοιχη με την τάξη τους και ανεξάρτητα της ειδικότητας ( Ιπτάμενος ή Μηχανικός ) και όταν αποφοιτήσουν και γίνουν αξιωματικοί τότε συμβαίνουν κατά την γνώμη μου ‘ τα ευτράπελα ‘
    ........................................................................
    > 4) Η Πολεμική Αεροπορία χρειάζεται αναδιοργάνωση στην δομική της λειτουργία για να γίνει ποιο αποτελεσματική . Ως παράδειγμα αναφέρω ότι η Διοίκηση Αεροπορικού Υλικού (Δ Α Υ) που είναι υπεύθυνη για την υποστήριξη/συντήρηση και την διαθεσιμότητα όλων των αεροσκαφών της ΠΑ έχει Ιπτάμενο Αξιωματικό Διοικητή . Είναι σωστό ;Ο Πόλεμος του κόλπου είχε επιτυχία χάρις στον Στρατηγό ( Μηχανικό ) , που ήταν ο υπεύθυνος για την χρηστή μέριμνα/υποστήριξη των επιχειρησιακών δυνάμεων.
    ......................................................................
    Είμαι στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω ενημέρωση.
    Με εκτίμηση
    Γιώργος Σπ. Τσιτσιλιάνος
    Υπεύθυνος Πολιτικής του Τομέα Άμυνας Στο Ποτάμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. Κατ αρχήν υπάρχουν αξιωματικοί της Σχολής Ικάρων οι οποίοι σταμάτησαν για κάποιο λόγο τις πτήσεις , πέρασαν σχετική εκπαίδευση και έγιναν αξιωματικοί πληροφοριών !!
    2. Στην σχετική εισήγηση του ποταμιού (2016)| φαίνεται ξεκάθαρα ότι το πρόβλημά των μηχανικών είναι: « Δεν είναι σωστό ένας πλοίαρχος μηχανικός ή σμήναρχος ιπτάμενος μίας ημέρας να είναι αρχαιότερος από ένα σμήναρχο μηχανικό πέντε χρόνων».
    3. Όσον αφορά τον ΠΟΥ που αναφέρεις, διάβασε κατωτέρω την σχετική εισήγηση του Ποταμιού, όπου οι μηχανικοί διεκδικούν τη θέση Διοικητή ΔΑΥ !!! Σύμφωνα με τις επιχειρησιακές ανάγκες, ποιος γνωρίζει καλλίτερα ποια υλικά έχουν προτεραιότητα για παραγγελία και άμεση παραλαβή ? Ο τεχνικός μηχανικός ή ο επιχειρησιακός ιπτάμενος ??

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΤΑΜΙΟΥ
    Από
    Militaire News 04/07/2016 | 18:32
    .........................................................
    > Δεν είναι σωστό ένας πλοίαρχος μηχανικός ή σμήναρχος ιπτάμενος μίας ημέρας να είναι αρχαιότερος από ένα σμήναρχο μηχανικό πέντε χρόνων .Ληφθεί υπόψη ότι η αρχαιότητα των μαθητών στην Σχολή Ικάρων είναι αντίστοιχη με την τάξη τους και ανεξάρτητα της ειδικότητας ( Ιπτάμενος ή Μηχανικός ) και όταν αποφοιτήσουν και γίνουν αξιωματικοί τότε συμβαίνουν κατά την γνώμη μου ‘ τα ευτράπελα ‘
    ........................................................................
    > 4) Η Πολεμική Αεροπορία χρειάζεται αναδιοργάνωση στην δομική της λειτουργία για να γίνει ποιο αποτελεσματική . Ως παράδειγμα αναφέρω ότι η Διοίκηση Αεροπορικού Υλικού (Δ Α Υ) που είναι υπεύθυνη για την υποστήριξη/συντήρηση και την διαθεσιμότητα όλων των αεροσκαφών της ΠΑ έχει Ιπτάμενο Αξιωματικό Διοικητή . Είναι σωστό ;Ο Πόλεμος του κόλπου είχε επιτυχία χάρις στον Στρατηγό ( Μηχανικό ) , που ήταν ο υπεύθυνος για την χρηστή μέριμνα/υποστήριξη των επιχειρησιακών δυνάμεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α!!! μου τα γυρίζεις τώρα!
    Εκεί που μιλούσες για ΠΜ, τώρα μιλάς για ΔΑΥ!
    Όσον αφορά τους (ΙΕ) ... έχουμε τόση περίσσεια (Ι)
    που καλά-καλά δεν προφταίνουν να βάλουν ένα χρόνο
    διοίκησης (έστω και ως Υπδκτες).
    Πιστεύεις ότι το ΑΑΣ θα έβαζε Αξκό ΙΕ ως Δκτή σε ΠΜ?
    .
    Τέλος πάντων, η τροπολογία αφορούσε την "ισοτιμία" του πτυχίου ΣΙ/ΜΗΧ (πρώην ΣΜΑ)
    με αυτών του Πολυτεχνείου.
    Διαφωνείς και σε αυτό?

    Υ.Γ. του το θυμήθηκες το "Ποτάμι" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι μηχανικοί της Πολεμικής Αεροπορίας έχουν αποφοιτήσει από την καλύτερη σχολή της Ελλάδας και είναι αναμφισβήτητα σπουδαίοι επιστήμονες στο τεχνικό αντικείμενό τους !! Μέχρι εκεί !
    Απέδειξα ότι οι μηχανικοί δεν έχουν επιχειρησιακές γνώσεις, δεν έχουν εμπειρία από το «πεδίο μάχης» και το «θέατρο των επιχειρήσεων» (Σχόλιο 1).
    Απέδειξα ότι σε περίπτωση που απαιτειθεί ή κάλυψη μιας επιχειρησιακής θέσης η προτεραιότητα κάλυψης θα πρέπει να είναι :Ιπτάμενος, Ελεγκτής Αεράμυνας, Αξκος Πληροφοριών και στο τέλος ο Αξκος Μηχανικός.
    Απέδειξα ότι το « παράπονο « των μηχανικών δεν είναι στο βαθμό του σμηναγού, αλλά του σμηνάρχου (δηλ. επιπέδου διοικητού πτέρυγας μάχης) « Δεν είναι σωστό ένας σμήναρχος ιπτάμενος μίας ημέρας να είναι αρχαιότερος από ένα σμήναρχο μηχανικό πέντε χρόνων»( Έγγραφο – «ΠΟΤΑΜΙ»)
    Απέδειξα ότι σε βάθος χρόνου οι μηχανικοί επιθυμούν αλλαγή στους ΠΟΥ αρχίζοντας από τον διοικητή ΔΑΥ («Η Πολεμική Αεροπορία χρειάζεται αναδιοργάνωση στην δομική της λειτουργία για να γίνει ποιο αποτελεσματική . Ως παράδειγμα αναφέρω ότι η Διοίκηση Αεροπορικού Υλικού (Δ Α Υ) που είναι υπεύθυνη για την υποστήριξη/συντήρηση και την διαθεσιμότητα όλων των αεροσκαφών της ΠΑ έχει Ιπτάμενο Αξιωματικό Διοικητή . Είναι σωστό ; »( Έγγραφο – «ΠΟΤΑΜΙ»)

    Και εσύ με ρωτάς που το θυμήθηκα το ΠΟΤΑΜΙ ?? Σ’ ευχαριστώ που με έκανες και γέλασα… Πάντα μ’ άρεσε οι συνομιλητές μου να έχουν «δυνατά επιχειρήματα» !!
    Επειδή όμως μπορεί ως άνθρωπος να κάνω λάθος, έκανα copy-paste το link του άρθρου της ιστοσελίδας «αεροπορία απόστρατος», έκανα copy-paste χωριστά όλα τα σχόλια και θα τα αποστείλω με e- mail σε φίλους της Πολεμικής Αεροπορίας «παλιούς» και «νέους» όλων των ειδικοτήτων για να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα !! Εκτιμώ σε 1-2 εβδομάδες θα λάβεις και εσύ από κάποιον τρίτο το σχετικό e- mail. Σ’ ευχαριστώ για αυτή την συνομιλία. Αντίο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κε Ιπταμενε, γιατί μέχρι εκεί μπορώ να σε χαρακτηρίσω με τα λεγόμενά σου, μπορούμε να μάθουμε γιατί η τόση μεγάλη πρεμουρα για τους Μηχανικούς και την υποχρέωση της Πολιτείας για ισονομία μεταξύ των κλάδων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας; Είδατε πουθενά οι Μηχανικοί να ζητάνε κάτι περισσότερο από αυτό που έχουν οι ομοιοβαθμοι τους στο Ναυτικό;;; Ζήτησαν κάτι περισσότερο; Αμφισβητούσαν μήπως ή θέλανε να γίνουν Διοικητές ΠΜ;;; Σε ποιο όνειρο ζεις; Παρακαλώ να μην γενικοποιεις αστεία παραδείγματα περί επιχειρησιακών κλπ δυνατοτήτων των Ιπτάμενων, ΕΑ και Πληροφοριών... Δεν ζητάνε κάτι περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Π. Πατενιώτης Σμχος ε.α.Δευτέρα, Φεβρουαρίου 22, 2021 12:04:00 μ.μ.

    Πρώτη φορά βλέπω "επιτελικό" αξιωματικό "γνώστη" όλων αυτών τα οποία θεωρεί ικανή και αναγκαία συνθήκη για την ανάληψη επιχειρησιακής θέσης να φοβάται να υπογράψει επώνυμα τους ισχυρισμούς του. Πράξη δειλίας κατά την δική μου άποψη και κύριο κριτήριο για την ΜΗ ανάληψη οποιασδήποτε επιχειρησιακής θέσης, αποδεικνύοντας ταυτόχρονα την άδικη και καταχρηστική διάταξη της νομοθεσίας περί αρχαιότητας που κάποιοι όμοιοί του φρόντισαν να θεσμοθετήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το οξύμωρο της επιχειρηματολογιας του εν λόγω κυρίου είναι ότι ενώ στην περίπτωση της ανάληψης θέσης διοίκησης σε Πτέρυγα Μάχης θεωρεί ότι προϋπόθεση αποτελεί η γνώση όλων αυτών των επιχειρησιακων σχεδίων και λεπτομερειών που με περίσσεια λεπτομερειών κατέθεσε και τα οποία μόνο οι Ι και οι ΕΑ και πληροφοριών, σύμφωνα με τον ίδιο, γνωρίζουν, στη περίπτωση της ανάληψης θέσης διοίκησης στη ΔΑΥ, απορρίπτει το ίδιο επιχείρημα αναφέροντας ότι οι καθ'ύλην αρμόδιοι Μηχανικοι δεν ξέρουν από Υποστήριξη των Οπλικων Συστημάτων αλλά ξέρουν καλύτερα οι Ι... Φαιδρη επιχειρηματολογια που είναι σαφές ότι αναπτύσσεται με κίνητρο το κόμπλεξ, κόβωντας και ράβοντας όπως μας βολεύει κατά περίπτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com

Ανακοίνωση aeroporiapostratos


Οι αναρτήσεις άλλων Ιστολογίων, τα άρθρα & oι επιστολές που δεχόμαστε για ανάρτηση και τις αναρτούμε αφορούν αποκλειστικά και μόνον τους υπογράφοντες. Δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε και τις απόψεις τους.

Μας αφορούν μόνον (όποτε και αν) οι δικοί μας σχολιασμοί & αναρτήσεις.

Στηρίζουμε όμως και προωθούμε το δικαίωμα του καθ΄ ενός να εκφράζεται ελεύθερα και το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών μας.

Σχόλια μη ευπρεπή (βλέπε πεδίο σχολίων) θα διαγράφονται.


ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ προς όλους τους << φίλους συναδέλφους>> του Διαδικτύου..... Blog(ατζήδες) & Facebook(άδες) : το copy - paste επιτρέπεται αλλά <μην ξεχάσεις>> στο τέλος να γράψεις την ΠΗΓΗ που το πήρες -aeroporiapostratos-¨Αυτό που ΔΕΝ θέλεις να σου κάνουν οι άλλοι ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ εσύ στους άλλους¨