Σύμφωνα με την ανακοίνωση:.......
Το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).
Το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).
Με τον τρόπο αυτό:
-Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
-Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
-Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.
-Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
-Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
-Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.
Τα τέλη κυκλοφορίας του 2017
| ||||||
Α) Πίνακας τελών κυκλοφορίας με βάση τα κυβικά (Έως 2010)
| ||||||
ΑΠΟ
|
ΕΩΣ
|
Τέλη κυκλοφορίας 2017
| ||||
Έως 2000
|
1
|
300
|
22
| |||
301
|
785
|
55
| ||||
786
|
1071
|
120
| ||||
1072
|
1357
|
135
| ||||
1358
|
1548
|
225
| ||||
1549
|
1738
|
250
| ||||
1739
|
1928
|
280
| ||||
1929
|
2357
|
615
| ||||
2358
|
3000
|
820
| ||||
3001
|
4000
|
1.025
| ||||
4001
|
9999
|
1.230
| ||||
Από 2001 έως 2005
|
1
|
300
|
22
| |||
301
|
785
|
55
| ||||
786
|
1071
|
120
| ||||
1072
|
1357
|
135
| ||||
1358
|
1548
|
240
| ||||
1549
|
1738
|
265
| ||||
1739
|
1928
|
300
| ||||
1929
|
2357
|
630
| ||||
2358
|
3000
|
840
| ||||
3001
|
4000
|
1.050
| ||||
4001
|
9999
|
1.260
| ||||
Από 2006 έως 2010
|
1
|
300
|
22
| |||
301
|
785
|
55
| ||||
786
|
1071
|
120
| ||||
1072
|
1357
|
135
| ||||
1358
|
1548
|
255
| ||||
1549
|
1738
|
280
| ||||
1739
|
1928
|
320
| ||||
1929
|
2357
|
690
| ||||
2358
|
3000
|
920
| ||||
3001
|
4000
|
1.150
| ||||
4001
|
9999
|
1.380
| ||||
Β) Πίνακας τελών κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές ρύπων. (Ισχύουν από 1.11.2010)
| ||||||
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017
| ||||||
ΣΥΝΤΕΛ.
|
Ρύποι Χ Συντελεστή
|
Ρύποι Χ Συντελεστή
| ||||
ΡΥΠΟΙ
|
ΡΥΠΟΙ
| |||||
ΑΠΟ
|
ΕΩΣ
|
ΑΠΟ (ΣΕ ΕΥΡΩ)
|
ΕΩΣ (ΣΕ ΕΥΡΩ)
| |||
0
|
90
|
0
| ||||
91
|
100
|
0,9
|
81,9
|
90
| ||
101
|
120
|
0,98
|
98,98
|
117,6
| ||
121
|
140
|
1,2
|
145,2
|
168
| ||
141
|
160
|
1,85
|
260,85
|
296
| ||
161
|
180
|
2,45
|
394,45
|
441
| ||
181
|
200
|
2,78
|
503,18
|
556
| ||
201
|
250
|
3,05
|
613,05
|
762,5
| ||
251
|
9999
|
3,72
|
933,72
|
…
πηγη: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27686&subid=2&pubid=114262795 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com