Σμηναγός ε.α.
Επίτιμος Πρόεδρος Συλλόγου Αποφοίτων ΣΤΥΑ (ΣΑΣ)
Πόσα δεν έχουν γραφτεί και ειπωθεί για αυτή την τραγική πραγματικότητα. Ακόμη και ο...........
τέως Α/ΓΕΕΘΑ Πτχος (Ι) Χρ. Χριστοδούλου, κατά την παράδοση των καθηκόντων του αναφέρθηκε σε ¨σειρήνες που τελευταία έχουν βρει θέσεις και γραφεία πολύ κοντά στην εξουσία, αλλά που παραμένουν πολύ μακριά από τα δικά σας προβλήματα και ενδιαφέροντα. Οι παρείσακτοι σωτήρες το μόνο που επιθυμούν και για το μόνο που εργάζονται είναι το δικό τους συμφέρον. Αρκεί μόνο να δείτε στο που υπηρέτησαν όλα τα χρόνια της υποτιθέμενης καριέρας τους ¨!! Δυστυχώς, εμείς οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ, κύριε Αρχηγέ, τους έχουμε βιώσει και αισθανθεί για πολλά χρόνια και πολύ έντονα στο πετσί μας!
Η ΣΤΥΑ, προέκταση της ΣΤΑ, λειτουργεί από το 1949. Η ΣΥΔ, υπό αυτή τη μορφή, λειτουργεί από το 1954. Η ΣΙΡ, προέκταση της Αεροναυτίλων –Ασυρματιστών Αέρος, λειτουργεί από το 1977. Ήταν μια συνέχεια στην εξέλιξη της ΠΑ. Δεν ήλθαν από το πουθενά!
Δυστυχώς, στην ΠΑ οι επιθέσεις εναντίον αυτών των τριών Παραγωγικών Σχολών Υπαξιωματικών, έχουν μεγάλο βάθος, αλλά και επιπτώσεις από γεγονότα σχετιζόμενα με ανάλογα προβλήματα και ενδιαφέροντα άλλων κατηγοριών προσωπικού . Αυτά, κυρίως, εμφανίζονται από τις αρχές της δεκαετίας του 1970.
Μετά την ίδρυση της ΣΤΥΑ ακολούθησε η ίδρυση της ΣΜΑ ως τμήμα Μηχανικών της Σχολής Ικάρων. Στη ΣΜΑ, στα πρώτα χρόνια εισάγονταν 8-10 σπουδαστές, που αντιστοιχούσαν στις απαιτήσεις ανάλογου του απαιτουμένου για την διεκπεραίωση του έργου της αρμοδιότητας τους προσωπικού. Με την μικρή αυτή αριθμητική δύναμη, όμως, ήταν δύσκολη η διεκδίκηση υψηλότερου καταληκτικού βαθμού.
Κατά τα χρόνια που ακολούθησαν μεσολάβησαν κάποιες συναντήσεις προβληματισμού αποφοίτων ΣΜΑ και ΣΤΥΑ. Η σκέψη ήταν να εξεταστεί η διεκδίκηση δημιουργίας Σώματος Τεχνικού ως σύνολο οι απόφοιτοι ΣΜΑ και ΣΤΥΑ. Τότε, με μεγαλύτερη δύναμη θα διαμορφώνονταν κατάλληλες συνθήκες, που θα μπορούσαν να ενισχυθούν διεκδικήσεις για υψηλότερο καταληκτικό βαθμό. Όμως, προέκυψε ότι ο σκοπός αυτός εξυπηρετούσε μια μονόπλευρη προοπτική και βελτίωση. Δεν θα αφορούσε και ανάλογη αναβάθμιση σπουδών ή και εξέλιξη για τους αποφοίτους ΣΤΥΑ και τη Σχολή τους. Έτσι, η προσπάθεια δεν ευοδώθηκε.
Μετά τη 10ετία του 1970 παρατηρείται μια συνεχόμενη αύξηση του αριθμού των εισαγομένων σπουδαστών στη ΣΜΑ, η οποία συνέχισε αυξανόμενη μέχρι και το 2008, οπότε ο αυξανόμενος αριθμός εισαγόμενων σπουδαστών είχε αλματωδώς φτάσει τους ογδόντα (80) εκείνη τη χρονιά. Ωστόσο, δεν είχε διαπιστωθεί ότι υπήρχε κάποια επιχειρησιακή δυσλειτουργία ή ανεπάρκεια των μέχρι τότε εντεταλμένων αποφοίτων ΣΤΥΑ και ΑΣΣΥ γενικότερα, στις αρμόδιες θέσεις για διεκπεραίωση του επιτελικού ή συντηρήσεως οπλικών συστημάτων μονάδων ή κλιμακίων έργου, που να αιτιολογούν την αντικατάστασή τους από προσωπικό Ανωτάτης Εκπαίδευσης. Ούτε είχε διαπιστωθεί ότι υπήρχε κάποια σημαντική ανάλογη ανάπτυξη παραγωγικών δραστηριοτήτων υψηλής τεχνολογίας στην ΠΑ που θα αιτιολογούσε ανάλογο αριθμό σπουδαστών για αντίστοιχο επίπεδο σπουδών.
Στο μεταξύ, στα χρόνια που ακολούθησαν μετά το 1970, διαπιστώθηκε σταδιακή μείωση σε πάρα πολλές επιτελικές και διοίκησης θέσεις αρμοδιότητας ειδικοτήτων αποφοίτων ΣΤΥΑ στο ΓΕΑ, ΑΤΑ, ΔΑΥ, ΣΤΑ 123 ΠΤΕ, ΣΤΥΑ και Μονάδες. Κατόπιν αυτών και μετά από παράπονα ε.ε. συναδέλφων, έγιναν σχετικές παραστάσεις από το Σύλλογο Αποφοίτων ΣΤΥΑ στην ηγεσία του ΓΕΑ, με πλήρη ενημέρωση για τα συμβαίνοντα. Παρατηρήθηκαν αργότερα μόνο κάποιες μικρές, αλλά όχι ανάλογες, διορθωτικές κινήσεις.
Εντωμεταξύ, από το 1974, είχαν αρχίσει να μορφοποιούνται κάποιες συντονισμένες, ευρύτερες κινήσεις σε βάρος αποφοίτων ΑΣΣΥ. Πολλές από αυτές τις προσπάθειες επικουρούνταν και από τα άλλα όπλα, που αφορούσαν και τις δικές τους αντίστοιχες σχολές, με ανάδειξη διάφορων σχεδίων νόμων. Άλλοτε για μείωση της εξέλιξης των αποφοίτων Παραγωγικών Σχολών Υπαξιωματικών - μετά ΑΣΣΥ - μέχρι Ανθυπασπιστές (1974, 2007), μέχρι Επισμηναγοί (1985), για κατάργηση της ΣΤΥΑ (1996-7) και δημιουργία ανώτερης και κατώτερης σχολής τεχνικών Υπαξιωματικών της ΠΑ με υποψηφίους τούτων από αποφοίτους ΤΕΙ και Λυκείου και εξέλιξη μέχρι Αντισμήναρχοι και Ανθυπασπιστές, αντίστοιχα.
Ποιος θα περίμενε, όμως, να παρατηρηθούν τόσες περίεργες εμμονές ηγεσιών. Τόσο στην περίπτωση του 2007, με θετική άποψη για εξέλιξη μέχρι Ανθυπασπιστές, του 2010 για κατάργηση της θέσεως του Δκτή ΣΤΥΑ και παραχώρησή της σε απόφοιτο ΑΣΕΙ - παρά τις υποσχέσεις Α/ΓΕΑ για ανάλογη ενέργεια μετά την ενοποίηση των ΑΣΣΥ - ιδιαίτερα, όμως, με την ανεκδιήγητη απόφαση του 2016, οπότε ήταν και έντονη η συμπαιγνία της με τον ΥΕΘΑ, που καλυπτόμενος έλεγε ότι δεν μπορούσε να αγνοήσει τον Αρχηγό! Τότε, οι δύο τους κατέληξαν σε έναν προκλητικά διαστρεβλωμένο τίτλο των υπό ενοποίηση ΑΣΣΥ της Πολεμικής Αεροπορίας (Ν. 4407/16). Μια απόφαση ανάλγητη για να διαγραφούν ΣΤΥΑ, ΣΥΔ, ΣΙΡ. Να μην ακούγονται ούτε τα ονόματά τους, πλέον. Ότι δεν υπήρξαν ΠΟΤΕ!!. Τόση εμπάθεια και σκοπιμότητα. Να εξαλειφθούν και από την ιστορική μνήμη και τους πυλώνες της ΠΑ. Έτσι οι απόφοιτοί τους να στερηθούν και τυπικά την ¨ταυτότητα σπουδών¨, αφού κανείς αργότερα δεν θα ξέρει ότι υπήρξαν αυτές οι Σχολές, απαξιώνοντάς τους και κοινωνικά. Ακόμη και οι πεσόντες τους κραυγάζουν από τον τάφο για την αγνωμοσύνη τους!.
Φαίνεται ότι είχαν εργαστεί έγκαιρα και μεθοδικά κάποιοι από τους, κατά τον κ. Χριστοδούλου, ¨παρείσακτους σωτήρες¨. Καραδοκούσαν από καίριες θέσεις και είχαν ήδη ενισχύσει και τις κάποιες ανάλογες απόψεις της ιδανικής, για αυτούς ¨, ηγεσίας ΥΠΕΘΑ και ΓΕΑ!
Έτσι, με μοναδικό πάθος και αποφασιστικότητα, αντί για τον δεοντολογικά ορθό και αντιπροσωπευτικό τίτλο της νέας σχολής, από την ενοποίηση των ιστορικών σχολών ΣΤΥΑ, ΣΙΡ και ΣΥΔ, ως Σχολή Τεχνολόγων Αεροπορίας, προκρίθηκε, παραποιημένος και αυτός της σχετικής απόφασης του ΑΑΣ το 2010, ως ΣΥΑ,, σε Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ). Ο κ. Καμένος προετοίμαζε το έδαφος, ώστε με το Μονίμων Υπαξιωματικών να εξασφαλιστεί το επόμενο βήμα για Σώμα Υπαξιωματικών, Αμερικανικής πατέντας, γιατί ο άνθρωπος πριν λίγο καιρό είχε εκφράσει τον μεγάλο προβληματισμό του, ¨πώς θα γίνονται στρατηγοί οι Υπαξιωματικοί ¨!! Και να που ένας άλλος, της τότε παρέας, ΥΦΕΘΑ πλέον σήμερα, έφερε την οδηγία στα Επιτελεία για Σώμα Υπαξιωματικών στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, με ρητή οδηγία για εξέλιξη μέχρι Ανθυπασπιστές!!. ΟΛΑ μελετημένα, με την ¨ευγενική¨ πάντοτε συνδρομή, των όποιας μορφής ή κατηγορίας, προαναφερθέντων ¨παρείσακτων σωτήρων¨ - συμβούλων.
Ωστόσο, αν είχε επιλεγεί ο σωστός τίτλος της νέας Σχολής, θα ήταν δυνατόν η διακλαδική επιτροπή, που ανέμενε την απόφαση ενοποίησης των ΑΣΣΥ της ΠΑ για να συνεχίσει τις απορρέουσες διαδικασίες αναβάθμισης των ΑΣΣΥ στο Ανώτερο Επίπεδο Σπουδών (Ν. 2913/01), τότε με μια ανάλογη σύγχρονη διακλαδική αντίληψη και για τυπική αναβάθμιση όλων των ΑΣΣΥ των ΕΔ, θα ήταν σωστή και η ανάλογη προσαρμογή των τίτλων των αντίστοιχων σχολών ΑΣΣΥ του Στρατού Ξηράς και του Πολεμικού Ναυτικού σε Σχολή Τεχνολόγων Στρατού(ΣΜΥ) και Σχολή Τεχνολόγων Πολεμικού Ναυτικού (ΣΜΥΝ). Έτσι και για προσαρμογή όλων των ΑΣΣΥ προς τη Δημόσια εκπαίδευση, όπως και των ΑΣΕΙ με το Ν. 3187/03, θα ήταν δόκιμος ο τίτλος Ανώτερα Στρατιωτικά Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ΕΔ (ΑΣΤΕΙ) ΕΔ. Αυτές οι ενέργειες θα έδιναν και το σχετικό μήνυμα προσαρμογής της διάρθρωσης όλης της Εκπαίδευσης των Στρατιωτικών Ιδρυμάτων των ΕΔ προς αυτήν της Δημόσιας εκπαίδευσης. Μια προσπάθεια πολλών ετών!
Πάντως, όλοι τους έδρασαν και βιαστικά, γιατί βρήκαν τη μοναδική ευκαιρία. Όμως, αρκετά πρόχειρα και με εμφανή στοιχεία έλλειψης επιτελικής οργάνωσης και συγκρότησης. Έτσι, με το Π.Δ. υπ. Αριθ. 45/19-5-2017 προχώρησαν στη συγκρότηση του Οργανισμού Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (Σ.Μ.Υ.Α.). Πολλές οι ατέλειες και σημαντικές εσφαλμένες ή και ελλιπείς πολλές διατάξεις. Σε εφαρμογή, λοιπόν, του Ν. 4407/16, στη Σ.Μ.Υ.Α. λειτουργούν οι ακόλουθες κατευθύνσεις, με τις συναφείς σε αυτές ειδικότητες (με διαφορετικό το χρώμα γραμματοσειράς απεικονίζεται κάθε κατεύθυνση, για λόγους εύκολης διάκρισης της ένταξη των ειδικοτήτων μετά την αποφοίτηση των), όπως παρακάτω:
(α) Κατεύθυνση Τεχνολογικής Υποστήριξης:
(1) Μηχανοσυνθέτης
(2) Μηχανικός Μεταφορικών Μέσων και Μηχανημάτων
(3) Τηλεπικοινωνιών - Ηλεκτρονικών
(4) Ηλεκτρολόγος
(5) Γενικός Οπλουργός
(6) Συντηρητής Αεροπορικών Εγκαταστάσεων
(7) Πληροφορικής
(β) Κατεύθυνση Επιχειρησιακής Υποστήριξης:
(1) Ραδιοναυτίλος
(2) Ελεγκτής Αναχαίτισης
(3) Αμύνης Αεροδρομίων
(4) Μετεωρολόγος
(5) Πληροφοριών
(γ) Κατεύθυνση Διοικητικής και Εφοδιαστικής Υποστήριξης:
(1) Στρατολόγος
(2) Ταμιακός
(3) Γενικός Υλικονόμος
Δυστυχώς, με το ως άνω Π.Δ έχτισαν σχεδόν πάνω στην άμμο. Καμία σε βάθος μελέτη και συσχετισμός των πολλών διατάξεών του. Προβάλλουν, όχι μόνο σημεία/ ελλείψεις, αλλά και τέρατα, από τα οποία οι απόφοιτοι της Σχολής θα υποστούν σημαντικές συνέπειες στους κόπους τους και στην εξέλιξή τους αν μείνουν ως έχουν. Κάποια καίριας σημασίας σημεία αναφέρονται στη συνέχεια:
1. Κεφάλαιο Γ΄
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
Άρθρο 58.
Η βαθμολογία που προκύπτει με τη διαδικασία που ορίζεται σύμφωνα με το παρόν άρθρο δημιουργεί ενίοτε και σοβαρές αδικίες. Δεν αποδίδεται σωστή και αντικειμενική αξιολόγηση. Τούτο έχει άμεση σχέση με τις απαιτήσεις κατανόησης του μαθησιακού επιπέδου κάθε μαθήματος. Η κατανόηση και εκμάθηση κάποιων μαθημάτων έχει διαφορετικό βαθμό-δυσκολία κατανόησης. Ορισμένα, μάλιστα, ίσως απαιτούν και υψηλότερο IQ. Και όμως, βαθμολογούνται με τον ίδιο τρόπο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αυξημένη απαίτηση κατανόησης και εκμάθησης του καθενός μαθήματος. Δυστυχώς αυτό είναι μια αμαρτία πολλών ετών για αυτές τις σχολές με τον μεγάλο αριθμό ειδικοτήτων. Για ορθότερη και δικαιότερη απόδοση των βαθμολογιών θα έπρεπε μια επιτροπή καθηγητών να μελετήσει πρώτα το πρόβλημα βαθμού-δυσχέρειας κατανόησης του γνωστικού επιπέδου κάθε μαθήματος και να τα εντάξει σε διάφορα επίπεδα δυσχέρειας κατανόησης. Στη συνέχεια να ορίσει ανάλογους συντελεστές δυσκολίας κατανόησης εκάστου τούτων. Η τελική βαθμολογία κάθε μαθήματος πολλαπλασιαζόμενη με τον αντίστοιχο συντελεστή, να είναι εκείνη που θα προσδιορίζει την ορθότερη-δικαιότερη τελική βαθμολογία κάθε μαθήματος και της συνολικής ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Έτσι θα αποδίδεται ουσιαστική δικαιοσύνη στην προαγωγή και την αρχαιότητα των σπουδαστών!.
Κεφάλαιο Δ΄
ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΣΜΗΝΙΩΝ.
Άρθρο 62.
Στην παράγραφο 1 ορίζεται: ¨…………. Μετά το πέρας της εκπαίδευσης των Δοκίμων της 3ης Τάξης, συντάσσεται από τη Σχολή πίνακας τελικής βαθμολογίας και τελικής σειράς αρχαιότητας……..¨
Στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου ορίζεται:¨ Μετά την κύρωση του ως άνω πίνακα………..… Οι ονομαζόμενοι Μόνιμοι Σμηνίες κατατάσσονται στα μόνιμα στελέχη της Π.Α., εντασσόμενοι στις επετηρίδες Υπαξιωματικών των Σωμάτων Τεχνικής Υποστήριξης, Υπηρεσιών Υποστήριξης και Ραδιοναυτίλων, ανά ειδικότητα, ως ακολούθως (βλέπε το αντίστοιχο χρώμα γραμματοσειράς κάθε κατεύθυνσης όπου είχαν φοιτήσει):
α. Στην επετηρίδα Ραδιοναυτίλων:
(1) Οι Ραδιοναυτίλοι.
β. Στην επετηρίδα Τεχνικής Υποστήριξης:
(1) Μηχανοσυνθέτης.
(2) Μηχανικός Μεταφορικών Μέσων και Μηχανημάτων
(3) Ελεγκτής Αναχαίτισης
(4) Τηλεπικοινωνιών - Ηλεκτρονικών
(5) Ηλεκτρολόγος
(6) Γενικός Οπλουργός
(7) Γενικός Υλικονόμος
(8) Συντηρητής Αεροπορικών Εγκαταστάσεων
(9) Πληροφορικής
γ. Στην επετηρίδα Υπηρεσιών Υποστήριξης:
(1) Αμύνης Αεροδρομίων
(2) Μετεωρολόγος
(3) Πληροφοριών
(4) Στρατολόγος
(5) Ταμιακός
Η χρωματική απεικόνιση της προβληματικής και πρόχειρης ένταξης των αποφοίτων καθιστά έντονα αντιληπτό το τεράστιο πρόβλημα που επιφέρει σημαντικές αδικίες στο εξελικτικό των αποφοίτων. Μεταφέρονται απόφοιτοι μιας κατεύθυνσης και εντάσσονται μπροστά ή μετά από κάποιον απόφοιτο άλλης κατεύθυνσης, αν και προέρχεται από άλλη κατεύθυνση με διαφορετικό βαθμό-βάση εισαγωγής για την οποία είχε δώσει Πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στη Σχολή και με διαφορετικό βαθμό δυσχέρειας κατανόησης μαθημάτων!! Σύγκριση ανόμιων πραγμάτων παράτυπης μείξης!! Τούτο είναι αυτονόητο ότι παράγει και νομικής φύσης δικαιώματα.
Για να αντιληφθούμε όλοι, το μέγεθος της ¨υπευθυνότητας¨ όσων έχουν συντελέσει στην απόφαση για την με τον εκδικητικό και ιδιοτελή τρόπο ενοποίηση των πανελλαδικής αναγνωρισιμότητας ΑΣΣΥ της ΠΑ, αλλά και στην παραπέρα διαδικασία οργάνωσης και λειτουργίας της νέας Σχολής, ας υποθέσουμε ότι η Σχολή Ικάρων/Ιπτάμενοι και η Σχολή Ικάρων/ΣΜΑ λειτουργούσε ως ενιαία σχολή. Ότι είχε αντίστοιχο του ως άνω οριζόμενου τρόπου αξιολόγησης επίδοσης και ένταξης, μετά την αποφοίτηση των αποφοίτων της, σε ενιαία επετηρίδα αξιωματικών! Εύκολα, πιστεύω, αντιλαμβάνεται κανείς τις ανατροπές της ιεραρχίας που θα προέκυπταν, με τον σημερινό ισχύοντα τρόπο αξιολόγησης.
Όμως, εδώ υπήρξε έγκαιρα σοβαρή μελέτη των πάντων και ανάλογη πρόνοια. Για τη ΣΜΥΑ, όμως, είναι εμφανέστατη η προχειρότητα και ανευθυνότητα για τις σοβαρές επιπτώσεις από το δεδομένο των πολλών και διαφορετικού επιπέδου γνωστικού πεδίου ειδικοτήτων εκάστης κατεύθυνσης. Θέλησαν για να δώσουν την εντύπωση ορθής συγκρότησης επωνυμιών κάθε κατεύθυνσης με κατανομή-μείξη ειδικοτήτων άσχετων με την ουσία των επωνυμιών τους.
Είναι βέβαιο, ωστόσο, ότι δεν θα προέκυπτε ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, αν:
Η Κατεύθυνση Τεχνολογικής Υποστήριξης περιλάμβανε τις ειδικότητες που είχε η ΣΤΥΑ, ίσως και αυτή της πληροφορικής που προστέθηκε.
Η κατεύθυνση Επιχειρησιακής Υποστήριξης περιλάμβανε μόνο την ειδικότητα των Ραδιοναυτίλων. Ποίο το πρόβλημα να μην υπάρχει αυτή ως κατεύθυνση στη ΣΜΥΑ και να λειτουργεί οσάκις υπάρχουν υπηρεσιακές ανάγκες για Ραδιοναυτίλους;
Η κατεύθυνση Υπηρεσιών Υποστήριξης περιλάμβανε τις ειδικότητες που είχε η ΣΥΔ.
Δυστυχώς, βρέθηκε ευκαιριακή λύση για την συγκρότηση των κατευθύνσεων με ασύμβατη σύνθεση ειδικοτήτων. Αποδεικνύεται εδώ περίτρανα ότι όταν οι ιστορικές Σχολές ΣΤΥΑ, ΣΙΡ και ΣΥΔ ιδρύθηκαν, στηρίχτηκαν σε σοβαρές μελέτες για να υπηρετήσουν συγκεκριμένους στόχους της ΠΑ. Βέβαια, τότε ΔΕΝ είχε εμφανιστεί η κατηγορία των διαφόρων κατηγοριών ¨παρείσακτων σωτήρων¨ στην ΠΑ!! Οι απόφοιτοι της ΣΜΥΑ θα έχουν την ατυχία να γευθούν αμέσως με την αποφοίτησή τους το πικρό ποτήρι της αδικίας, που οι αρμόδιοι της ΠΑ τους επιφύλαξαν με την βιαστική και απαράδεκτη κατάργηση των ιστορικών σχολών της ΠΑ. Δυστυχώς, έτσι αποφάσισαν και …. γαία πυρί μειχθήτω!!! Ο σκοπός, αγιάζει τα μέσα!!!
Όλα αυτά θα είχαν προληφθεί αν οι αρμόδιοι για την ενοποίηση των ΑΣΣΥ της ΠΑ είχαν την πρόνοια, τη θέληση, αλλά και την ευαισθησία να αναζητήσουν την πλούσια εμπειρία και απόψεις βετεράνων συναδέλφων των αντιπροσωπευτικών Συλλόγων και των πρώην Διοικητών των υπόψη ΑΣΣΥ. Τόσο για τη συγκρότηση των κύριων άρθρων του Ν. 4407/16 για την ενοποίηση των σχολών, όσο και για τη συγκρότηση του Π.Δ. υπ. Αριθ. 45/19-5-2017 για τον Οργανισμό της Νέας Σχολής. Το αποτέλεσμα θα ήταν ρηξικέλευθο και τέλειο.
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι για να συνεχίσει σοβαρά και αξιόπιστα το εγχείρημα νέας Σχολής θα απαιτηθεί ανασκόπηση του συνόλου της διαδικασίας (Ν. 4407/16, Π.Δ. υπ. Αριθ. 45/ 19-5-2017), πριν αποφοιτήσει η πρώτη σειρά ΣΜΥΑ και πριν οι συνέπειες της βιασύνης προκαλέσουν σοβαρές δυσλειτουργίες της Σχολής, υπηρεσιακές και επιχειρησιακές επιπτώσεις, αλλά και επιπτώσεις και αδικίες σε σημαντικής αποστολής και προδιαγραφών προσωπικό. Ο χρόνος είναι ιδιαίτερα περιορισμένος που μάλλον απαιτεί αναβολή της ορκωμοσίας τον Ιούνιο, αλλά κάπου στο Σεπτέμβριο, όπως γινόταν παλιά, για τις αναγκαίες αλλαγές.
Ας αναλάβουν οι αρμόδιοι τις ευθύνες που ανακύπτουν και ας δώσουν τώρα τις αναγκαίες εντολές και οδηγίες. Εμείς οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ έχουμε χρέος να συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τα γεγονότα και να προσφέρουμε παντοιοτρόπως σωστές υπηρεσίες στην Πολεμική Αεροπορία, όσο ζούμε. Εκτιμούμε απεριόριστα τα όσα μας πρόσφερε. Δεν είμαστε αγνώμονες. Κάποιοι άλλοι ξεχνάνε όσα η ΠΑ και συνάδελφοί τους πρόσφεραν, ώστε να επιστέφουν από τις πτήσεις ασφαλείς στις οικογένειές τους, αλλά και να διεκπεραιώνουν επιτυχώς το όλο έργο τους, για να αναρριχηθούν εκείνοι σε ανώτατες βαθμίδες τη ιεραρχίας. Δυστυχώς μερικοί ονειρεύονται Πολεμική Αεροπορία με πατρικίους και πληβείους. Και οι σειρήνες εξ ανατολών ηχούν δαιμονισμένα.
(Συγγνώμη για την αναγκαία μεγάλη έκταση του κειμένου).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com