Το συνολικό κόστος της συμφωνίας ανέρχεται σε 1,5 δισ. δολάρια, ενώ ένα ή δύο αεροσκάφη θα αναβαθμιστούν εξ ολοκλήρου στις ΗΠΑ, ως υποδείγματα για τις τεχνικές εργασίες
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμφωνία του προγράμματος αναβάθμισης 85 αεροσκαφών F-16 που ενέκρινε το Κυβερνητικό Συμβούλιο Εξωτερικών και Άμυνας το πρωί του Σαββάτου, και τη συμφωνία ύψους 1,1 δισ. ευρώ, για την αναβάθμιση 85 F-16 σε έκδοση Viper, έδωσαν ανώτατες πηγές του υπουργείου Άμυνας..............
Με το πέρας της ολοκλήρωσης των 85 F-16 σε Viper θα αναβαθμιστεί το αξιόμαχο των ενόπλων δυνάμεων σε μια περίοδο έντονης τριβής με την Τουρκία.
Οι οικονομικές λεπτομέρειες
Σύμφωνα, λοιπόν, με πηγές του Πενταγώνου, το συνολικό κόστος της συμφωνίας ανέρχεται σε 1,5 δισ. δολάρια (ήτοι 1,1 δισ. ευρώ) με κάποιες από τις οικονομικές πτυχές να είναι:
Η έκδοση Viper θα περιλαμβάνει μια σειρά αναβαθμίσεων στα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους, με σημαντικότερη την τοποθέτηση ραντάρ AESA (Active Electronically Scanned Array).
Επιπροσθέτως μια ακόμα αλλαγή είναι η συλλογή δεδομένων LING 16, και ένα σύστημα σχεδιασμού πτήσεως (JMPS).
Η συμφωνία περιλαμβάνει και έναν προσομοιωτή πτήσεως F-16V, καθώς και αναβάθμιση δυο υπαρχόντων προσομοιωτών της Πολεμικής Αεροπορίας σε F-16V, αναβάθμιση 26 συστημάτων αυτοπροστασίας ASPIS I σε επίπεδο ASPIS II, εξοπλισμό υποστηρίξεως εδάφους, συστήματα ολοκληρώσεως των συστημάτων και δοκιμών, ανταλλακτικά.
Σύμφωνα, λοιπόν, με πηγές του Πενταγώνου, το συνολικό κόστος της συμφωνίας ανέρχεται σε 1,5 δισ. δολάρια (ήτοι 1,1 δισ. ευρώ) με κάποιες από τις οικονομικές πτυχές να είναι:
- Η πρώτη δόση θα ανέλθει σε 40 με 50 εκατ. ευρώ
- Έως το 2021 η ετησία δόση δεν θα υπερβαίνει τα 120 εκατ. ευρώ περίπου, λόγω μνημονιακών υποχρεώσεων
- Η ολοκλήρωση προγράμματος του πρώτου αεροσκάφους θα διαρκέσει 22 μήνες, με ορίζοντα επιστροφής στην Ελλάδα το 2020-2021
- Έπειτα θα υπάρξει γραμμή παραγωγής στην ΕΑΒ και ολοκλήρωση των εργασιών και των 85 μαχητικών έως το 2028
Η έκδοση Viper θα περιλαμβάνει μια σειρά αναβαθμίσεων στα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους, με σημαντικότερη την τοποθέτηση ραντάρ AESA (Active Electronically Scanned Array).
Επιπροσθέτως μια ακόμα αλλαγή είναι η συλλογή δεδομένων LING 16, και ένα σύστημα σχεδιασμού πτήσεως (JMPS).
Η συμφωνία περιλαμβάνει και έναν προσομοιωτή πτήσεως F-16V, καθώς και αναβάθμιση δυο υπαρχόντων προσομοιωτών της Πολεμικής Αεροπορίας σε F-16V, αναβάθμιση 26 συστημάτων αυτοπροστασίας ASPIS I σε επίπεδο ASPIS II, εξοπλισμό υποστηρίξεως εδάφους, συστήματα ολοκληρώσεως των συστημάτων και δοκιμών, ανταλλακτικά.
Δύο αεροσκάφη θα αναβαθμιστούν στις ΗΠΑ
Επιπλέον, μέρος της συμφωνίας είναι πως ένα ή δύο αεροσκάφη θα αναβαθμιστούν εξ ολοκλήρου στις ΗΠΑ με σκοπό να χρησιμοποιηθούν ως υποδείγματα για τις τεχνικές εργασίες, και στη συνέχεια τα ηλεκτρονικά συστήματα θα κατασκευαστούν στις ΗΠΑ και θα έρχονται στην Ελλάδα με σκοπό να συναρμολογούνται και να γίνονται οι απαραίτητες κατασκευές και τροποποιήσεις που χρειάζονται.
Τέλος, στην Ελλάδα θα βρεθεί ομάδα Αμερικανών για δοκιμές εδάφους σε τρία ή τέσσερα F-16 για να επιλέξουν ένα από αυτά το όποιο θα φύγει για ΗΠΑ τον Αύγουστο.
Επιπλέον, μέρος της συμφωνίας είναι πως ένα ή δύο αεροσκάφη θα αναβαθμιστούν εξ ολοκλήρου στις ΗΠΑ με σκοπό να χρησιμοποιηθούν ως υποδείγματα για τις τεχνικές εργασίες, και στη συνέχεια τα ηλεκτρονικά συστήματα θα κατασκευαστούν στις ΗΠΑ και θα έρχονται στην Ελλάδα με σκοπό να συναρμολογούνται και να γίνονται οι απαραίτητες κατασκευές και τροποποιήσεις που χρειάζονται.
Τέλος, στην Ελλάδα θα βρεθεί ομάδα Αμερικανών για δοκιμές εδάφους σε τρία ή τέσσερα F-16 για να επιλέξουν ένα από αυτά το όποιο θα φύγει για ΗΠΑ τον Αύγουστο.
in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com