Του Επισμηναγού (Ι) ε.α. Γεωρ. Β. Κασσαβέτη
Αν κάποιος τολμήσει να αμφισβητήσει δημοσίως τον πατριωτισμό δημοσίου ανδρός οποιουδήποτε πολιτικού χώρου, τον πήρε και τον σήκωσε, κατά το κοινώς λεγόμενο. Δυστυχώς όμως εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται ότι η υπερβάλλουσα ευθιξία δεν συμβαδίζει με «τα έργα και τις ημέρες » όλων ανεξαιρέτως των πολιτικών της Μεταπολιτεύσεως, οι οποίοι φέρουν ακεραία την ευθύνη για τη σημερινή άθλια οικονομική και κοινωνική κατάσταση της χώρας. Αναλυτικότερα......
Η Κυβέρνηση των Συνταγματαρχών, η οποία απετέλεσε το σάκο του μποξ για το σύνολο του πολιτικού κόσμου μετά τη Μεταπολίτευση, γιατί μας στέρησε το δικαίωμα της ψήφου για επτά χρόνια – ενώ σήμερα είμαστε πανευτυχείς που έχουμε την ευχέρεια να επιλέγουμε αυτούς που μας πετσοκόβουν τους μισθούς και τις συντάξεις μας, παρέδωσε στον «εθνάρχη» Καραμανλή υγιές χρέος - τουτέστιν ευκόλως εξυπηρετούμενο, λόγω της τεράστιας βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης - τριακόσια τριάντα (330) εκατομμύρια ευρώ. Το ασήμαντο αυτό χρέος ο «εθνάρχης», στην προσπάθειά του να αλλάξει την προδικτατορική ακροδεξιά εικόνα του και να εμφανιστεί Φιλολαϊκός και Σοσιαλιστής, το ανέβασε στα 2.2 δις ευρώ.
Αλλά και αυτό το νούμερο φαντάζει αμελητέο, συγκρινόμενο με εκείνο των 23 δις ευρώ, στο οποίο εκτινάχτηκε στο τέλος του 1989, από τον εμπνευστή του συνθήματος «Τσοβόλα δώστα όλα» Ανδρέα Παπανδρέου. Κατά την ίδια περίοδο η οικονομία δέχεται δύο ακόμη καίρια πλήγματα. Το πρώτο με το κλείσιμο των μεγαλυτέρων βιομηχανιών της χώρας, όπως η Ιζόλα, η Πίτσος, η Πειραϊκή – Πατραϊκή κ.α. , λόγω των αλόγιστων αυξήσεων των μισθών των εργαζομένων και των εργοδοτικών εισφορών, αλλά και των αδικαιολόγητων, για ψύλλου πήδημα, απεργιών και το δεύτερο με τη λεγόμενη αγορά του αιώνος , κατά την οποία η ελληνική οικονομία πλήρωσε ακριβά την εξωφρενική απόφαση των ιθυνόντων να προμηθευτούμε δύο τύπους μαχητικών αεροσκαφών του ιδίου ρόλου ( Mirage 2000 και F – 16), για να γίνουν πλουσιότερα ορισμένα υψηλόβαθμα στελέχη του ΠΑΣΟΚ.
Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ο οποίος διαδέχτηκε τον Α. Παπανδρέου στην πρώτη Πασοκική περίοδο δεν είχε τα χρονικά περιθώρια.. να συμβάλλει περισσότερο στην καθίζηση της οικονομίας της χώρας. Πάντως έβαλε και αυτός το λιθαράκι του «χαρίζοντας» ορισμένες χρεωκοπημένες ΔΕΚΟ, σε ιδιώτες, με το αζημίωτο φυσικά.
Η περίοδος όμως που φαίνεται να έχει σημαντική συμβολή στην καθοδική πορεία της οικονομίας της χώρας, είναι εκείνη της πρωθυπουργίας Σημίτη, για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος συνδέεται με την είσοδο της χώρας στην ΟΝΕ και ο δεύτερος με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Και όσον αφορά τον πρώτο, αποτελεί κοινό πλέον τόπο ότι τα οικονομικά στοιχεία της χώρας δεν πληρούσαν τα κριτήρια για την είσοδό της στην ΟΝΕ. Επειδή όμως «στην Ελλάδα ζούμε», όπως έλεγε και ο ίδιος ο κ. Σημίτης, κάλεσε εδώ τους Αλχημιστές της Εβραϊκής Τράπεζας Goldman Sachs, οι οποίοι με ένα SWAP, το οποίο είναι μια μέθοδος « δημιουργικής λογιστικής», κάλυψαν το πραγματικό χρέος της χώρας στα χαρτιά και ως εκ τούτου μπήκαμε στο ευρώ «με το σπαθί μας». Όσο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Και εκεί τα πράγματα είναι επίσης γνωστά. Η Κυβέρνηση του κ. Σημίτη, λόγω άλλων, πλέον σημαντικών απασχολήσεων… καθυστέρησε πολύ να κατασκευάσει τα Ολυμπιακά έργα, με αποτέλεσμα να μην έχει το χρόνο να τα δημοπρατήσει και κατά συνέπεια να προβεί σε κατ’ ευθείαν αναθέσεις με πολλαπλάσιο κόστος.
Δυστυχώς και η διακυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή ήταν στο ίδιο μήκος κύματος με τις προηγούμενες, με αποτέλεσμα να αυξήσει το χρέος της χώρας κατά 57!! δισεκατομμύρια ευρώ. Τόση μάλιστα ήταν η ανευθυνότητα του οικονομικού επιτελείου του , αλλά και του ίδιου του τότε πρωθυπουργού, ώστε όταν η οικονομική κρίση πατούσε για τα καλά το κατώφλι της χώρας, εκείνοι αύξαναν τους μισθούς των δικαστικών κατά 80,5% και έδιναν αναδρομικά από 115.000 ευρώ στους πρωτοδίκες, έως και 187.500 ευρώ στους προέδρους των ανωτάτων δικαστηρίων.
Τελικά η βόμβα της χρεωκοπίας έσκασε στα χέρια του μεγάλου αυτού πολιτικού ανδρός, που ακούει στο όνομα Γιώργος Α. Παπανδρέου, ο οποίος είχε τέτοια άγνοια της καταστάσεως, ή τέτοια πρεμούρα να γίνει πρωθυπουργός, ώστε ακόμη και την ώρα που το καράβι βυθιζόταν αύτανδρο, εκείνος ως άλλος Καπετάνιος του Τιτανικού, κραύγαζε «λεφτά υπάρχουν», μέχρι την ώρα που από το ακριτικό Καστελόριζο μας ανακοίνωσε ότι μας παραδίδει, για τα περαιτέρω, στους τοκογλύφους της Τρόικα και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Τα περαιτέρω δεν νομίζω ότι χρειάζονται επεξήγηση, διότι τα βιώνουμε μέχρι σήμερα.
Και το ότι όλοι ανεξαιρέτως οι πολιτικοί ηγέτες ακολούθησαν την ίδια καταστροφική οικονομική πολιτική, με στόχο να είναι αρεστοί στους ψηφοφόρους τους και να νέμονται ακωλύτως την εξουσία, είναι παγκοίνως γνωστό. Εκείνο όμως που δεν γνωρίζει η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού είναι το εξής. Ενώ οι Ευρωπαίοι και κυρίως οι Γερμανοί και οι Γάλλοι γνώριζαν την πραγματική οικονομική κατάσταση της Ελλάδος, επέτρεψαν την ένταξη της Ελλάδος στην ΟΝΕ. Οι λόγοι ήσαν κυρίως δύο. Πρώτον ότι η Ελλάδα, ως μια αγροτική χώρα, δεν ήταν ανταγωνιστής των βιομηχανικών αυτών χωρών. Και δεύτερον ότι λόγω της κακής της οικονομίας θα ήταν αναγκασμένη να δανείζεται συνεχώς από τα κράτη αυτά. Πριν όμως τα δανεικά έφταναν στην Ελλάδα, θα ξαναγύριζαν πάλι πίσω, μέσω των προμηθειών των LEOPARD, MIRAGE, MERCEDES, VW, BMW, OPEL, PEUGEOT, CITROEN κ.λπ. και σε μας θα έμεναν οι δυσβάστακτοι τόκοι.
Κλείνοντας το σύντομο αυτό σημείωμα ευλόγως γεννάται το ερώτημα. Η ευθύνη για τη σημερινή κατάσταση της χώρας βαρύνει τον κ. Σόιμπλε και την κ. Λαγκάρντ, όπως διατείνονται τα κόμματα των μνημονίων και τα φερέφωνά τους στα ΜΜΕ, ή οι δικοί μας πολιτικοί άνδρες, οι οποίοι έχουν μετατρέψει την προσφορά στα κοινά σε προσοδοφόρο επάγγελμα, τοποθετώντας τις υπέρτατες αξίες της φιλοπατρίας και του δημοσίου συμφέροντος σε δεύτερη μοίρα; Διερωτάται κανείς, αν ο Στρατηγός Γεώργιος Τσολάκογλου ήταν δωσίλογος και καταδικάστηκε σε θάνατο επειδή συνθηκολόγησε με τους Γερμανούς, διότι πίστευε ότι έτσι η ήττα δεν θα απέβαινε εθνική πανωλεθρία, οι σημερινοί πολιτικοί ηγέτες, οι οποίοι κατέστησαν τη χώρα προτεκτοράτο των δανειστών και καταδίκασαν το 60% του ελληνικού λαού να ζει στα όρια της φτώχειας, χωρίς να έχει προηγηθεί πόλεμος ή άλλη εθνική συμφορά, τι είναι; Και εν τοιαύτη περιπτώσει δεν θα έπρεπε να έχουν οδηγηθεί, αν όχι στο Γουδί, τουλάχιστον στη Δικαιοσύνη;
Η Κυβέρνηση των Συνταγματαρχών, η οποία απετέλεσε το σάκο του μποξ για το σύνολο του πολιτικού κόσμου μετά τη Μεταπολίτευση, γιατί μας στέρησε το δικαίωμα της ψήφου για επτά χρόνια – ενώ σήμερα είμαστε πανευτυχείς που έχουμε την ευχέρεια να επιλέγουμε αυτούς που μας πετσοκόβουν τους μισθούς και τις συντάξεις μας, παρέδωσε στον «εθνάρχη» Καραμανλή υγιές χρέος - τουτέστιν ευκόλως εξυπηρετούμενο, λόγω της τεράστιας βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης - τριακόσια τριάντα (330) εκατομμύρια ευρώ. Το ασήμαντο αυτό χρέος ο «εθνάρχης», στην προσπάθειά του να αλλάξει την προδικτατορική ακροδεξιά εικόνα του και να εμφανιστεί Φιλολαϊκός και Σοσιαλιστής, το ανέβασε στα 2.2 δις ευρώ.
Αλλά και αυτό το νούμερο φαντάζει αμελητέο, συγκρινόμενο με εκείνο των 23 δις ευρώ, στο οποίο εκτινάχτηκε στο τέλος του 1989, από τον εμπνευστή του συνθήματος «Τσοβόλα δώστα όλα» Ανδρέα Παπανδρέου. Κατά την ίδια περίοδο η οικονομία δέχεται δύο ακόμη καίρια πλήγματα. Το πρώτο με το κλείσιμο των μεγαλυτέρων βιομηχανιών της χώρας, όπως η Ιζόλα, η Πίτσος, η Πειραϊκή – Πατραϊκή κ.α. , λόγω των αλόγιστων αυξήσεων των μισθών των εργαζομένων και των εργοδοτικών εισφορών, αλλά και των αδικαιολόγητων, για ψύλλου πήδημα, απεργιών και το δεύτερο με τη λεγόμενη αγορά του αιώνος , κατά την οποία η ελληνική οικονομία πλήρωσε ακριβά την εξωφρενική απόφαση των ιθυνόντων να προμηθευτούμε δύο τύπους μαχητικών αεροσκαφών του ιδίου ρόλου ( Mirage 2000 και F – 16), για να γίνουν πλουσιότερα ορισμένα υψηλόβαθμα στελέχη του ΠΑΣΟΚ.
Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ο οποίος διαδέχτηκε τον Α. Παπανδρέου στην πρώτη Πασοκική περίοδο δεν είχε τα χρονικά περιθώρια.. να συμβάλλει περισσότερο στην καθίζηση της οικονομίας της χώρας. Πάντως έβαλε και αυτός το λιθαράκι του «χαρίζοντας» ορισμένες χρεωκοπημένες ΔΕΚΟ, σε ιδιώτες, με το αζημίωτο φυσικά.
Η περίοδος όμως που φαίνεται να έχει σημαντική συμβολή στην καθοδική πορεία της οικονομίας της χώρας, είναι εκείνη της πρωθυπουργίας Σημίτη, για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος συνδέεται με την είσοδο της χώρας στην ΟΝΕ και ο δεύτερος με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Και όσον αφορά τον πρώτο, αποτελεί κοινό πλέον τόπο ότι τα οικονομικά στοιχεία της χώρας δεν πληρούσαν τα κριτήρια για την είσοδό της στην ΟΝΕ. Επειδή όμως «στην Ελλάδα ζούμε», όπως έλεγε και ο ίδιος ο κ. Σημίτης, κάλεσε εδώ τους Αλχημιστές της Εβραϊκής Τράπεζας Goldman Sachs, οι οποίοι με ένα SWAP, το οποίο είναι μια μέθοδος « δημιουργικής λογιστικής», κάλυψαν το πραγματικό χρέος της χώρας στα χαρτιά και ως εκ τούτου μπήκαμε στο ευρώ «με το σπαθί μας». Όσο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Και εκεί τα πράγματα είναι επίσης γνωστά. Η Κυβέρνηση του κ. Σημίτη, λόγω άλλων, πλέον σημαντικών απασχολήσεων… καθυστέρησε πολύ να κατασκευάσει τα Ολυμπιακά έργα, με αποτέλεσμα να μην έχει το χρόνο να τα δημοπρατήσει και κατά συνέπεια να προβεί σε κατ’ ευθείαν αναθέσεις με πολλαπλάσιο κόστος.
Δυστυχώς και η διακυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή ήταν στο ίδιο μήκος κύματος με τις προηγούμενες, με αποτέλεσμα να αυξήσει το χρέος της χώρας κατά 57!! δισεκατομμύρια ευρώ. Τόση μάλιστα ήταν η ανευθυνότητα του οικονομικού επιτελείου του , αλλά και του ίδιου του τότε πρωθυπουργού, ώστε όταν η οικονομική κρίση πατούσε για τα καλά το κατώφλι της χώρας, εκείνοι αύξαναν τους μισθούς των δικαστικών κατά 80,5% και έδιναν αναδρομικά από 115.000 ευρώ στους πρωτοδίκες, έως και 187.500 ευρώ στους προέδρους των ανωτάτων δικαστηρίων.
Τελικά η βόμβα της χρεωκοπίας έσκασε στα χέρια του μεγάλου αυτού πολιτικού ανδρός, που ακούει στο όνομα Γιώργος Α. Παπανδρέου, ο οποίος είχε τέτοια άγνοια της καταστάσεως, ή τέτοια πρεμούρα να γίνει πρωθυπουργός, ώστε ακόμη και την ώρα που το καράβι βυθιζόταν αύτανδρο, εκείνος ως άλλος Καπετάνιος του Τιτανικού, κραύγαζε «λεφτά υπάρχουν», μέχρι την ώρα που από το ακριτικό Καστελόριζο μας ανακοίνωσε ότι μας παραδίδει, για τα περαιτέρω, στους τοκογλύφους της Τρόικα και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Τα περαιτέρω δεν νομίζω ότι χρειάζονται επεξήγηση, διότι τα βιώνουμε μέχρι σήμερα.
Και το ότι όλοι ανεξαιρέτως οι πολιτικοί ηγέτες ακολούθησαν την ίδια καταστροφική οικονομική πολιτική, με στόχο να είναι αρεστοί στους ψηφοφόρους τους και να νέμονται ακωλύτως την εξουσία, είναι παγκοίνως γνωστό. Εκείνο όμως που δεν γνωρίζει η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού είναι το εξής. Ενώ οι Ευρωπαίοι και κυρίως οι Γερμανοί και οι Γάλλοι γνώριζαν την πραγματική οικονομική κατάσταση της Ελλάδος, επέτρεψαν την ένταξη της Ελλάδος στην ΟΝΕ. Οι λόγοι ήσαν κυρίως δύο. Πρώτον ότι η Ελλάδα, ως μια αγροτική χώρα, δεν ήταν ανταγωνιστής των βιομηχανικών αυτών χωρών. Και δεύτερον ότι λόγω της κακής της οικονομίας θα ήταν αναγκασμένη να δανείζεται συνεχώς από τα κράτη αυτά. Πριν όμως τα δανεικά έφταναν στην Ελλάδα, θα ξαναγύριζαν πάλι πίσω, μέσω των προμηθειών των LEOPARD, MIRAGE, MERCEDES, VW, BMW, OPEL, PEUGEOT, CITROEN κ.λπ. και σε μας θα έμεναν οι δυσβάστακτοι τόκοι.
Κλείνοντας το σύντομο αυτό σημείωμα ευλόγως γεννάται το ερώτημα. Η ευθύνη για τη σημερινή κατάσταση της χώρας βαρύνει τον κ. Σόιμπλε και την κ. Λαγκάρντ, όπως διατείνονται τα κόμματα των μνημονίων και τα φερέφωνά τους στα ΜΜΕ, ή οι δικοί μας πολιτικοί άνδρες, οι οποίοι έχουν μετατρέψει την προσφορά στα κοινά σε προσοδοφόρο επάγγελμα, τοποθετώντας τις υπέρτατες αξίες της φιλοπατρίας και του δημοσίου συμφέροντος σε δεύτερη μοίρα; Διερωτάται κανείς, αν ο Στρατηγός Γεώργιος Τσολάκογλου ήταν δωσίλογος και καταδικάστηκε σε θάνατο επειδή συνθηκολόγησε με τους Γερμανούς, διότι πίστευε ότι έτσι η ήττα δεν θα απέβαινε εθνική πανωλεθρία, οι σημερινοί πολιτικοί ηγέτες, οι οποίοι κατέστησαν τη χώρα προτεκτοράτο των δανειστών και καταδίκασαν το 60% του ελληνικού λαού να ζει στα όρια της φτώχειας, χωρίς να έχει προηγηθεί πόλεμος ή άλλη εθνική συμφορά, τι είναι; Και εν τοιαύτη περιπτώσει δεν θα έπρεπε να έχουν οδηγηθεί, αν όχι στο Γουδί, τουλάχιστον στη Δικαιοσύνη;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com