Ο Τομέας Άμυνας για την απάντηση του ΥΕΘΑ/24-10-16 στην ερώτηση του βουλευτή Σπύρου Δανέλλη σχετικά με το θέμα της αρχαιότητας των μηχανικών προέλευσης ΣΙ
Ορθώς κύριε Υπουργέ επισημάνατε ότι η αρχαιότητα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ιεραρχίας. Ο απόλυτος ελληνικός όρος «αρχαιότητα» καθορίζεται με βάση τον χρόνο (γνώση, εμπειρία, ωριμότητα) επί ιδίου επιπέδου εκπαίδευσης, υπάρχει επί δυόμιση τουλάχιστον αιώνες επισήμως στις δομές του κράτους και δεν έχει χρησιμοποιηθεί τυχαία, ούτε λανθασμένα.
Από χιλιετίες, σε οργανωμένα σώματα όλου του κόσμου, η πειθαρχία διδάσκεται έναντι των αρχαιοτέρων, επιβάλλεται και αρχίζει να εμπεδώνεται από την.............
πρώτη στιγμή της εκπαίδευσης, τηρείται δε ευλαβικά κατά την διάρκεια της φοίτησης των μαθητών στην Σχολή Ικάρων και συνεχίζει αυστηρά στην ενεργό υπηρεσία με ενδεχόμενη ακόμα και την απόταξη σε περίπτωση μη σεβασμού της αρχαιότητας.
πρώτη στιγμή της εκπαίδευσης, τηρείται δε ευλαβικά κατά την διάρκεια της φοίτησης των μαθητών στην Σχολή Ικάρων και συνεχίζει αυστηρά στην ενεργό υπηρεσία με ενδεχόμενη ακόμα και την απόταξη σε περίπτωση μη σεβασμού της αρχαιότητας.
Στην περίπτωσή μας η αρχαιότητα/πειθαρχία στην Πολεμική Αεροπορία έχει «διαταραχθεί» εδώ και πολλά χρόνια αφού κατά τη διάρκεια της φοίτησης των μαθητών στην Σχολή Ικάρων ανεξαρτήτως ειδικότητας μηχανικού ή ιπταμένου η αρχαιότητα καθορίζεται με βάσει το έτος φοίτησης.
Αποτέλεσμα του ισχύοντος καθεστώτος «ιδιαιτεροτήτων» είναι ότι οι μηχανικοί, εξ αντικειμένου «πρώτου βαθμού συγγενείς» των ιπταμένων, όταν συνυπηρετούν ακόμη και με τόσο νεότερο ιπτάμενο που ούτε καν συναντήθηκαν στην τετραετία φοίτησης στην ΣΙ, αυτός λόγω ειδικότητας να τίθεται προϊστάμενος. Προφανώς το υπάρχον καθεστώς οδηγεί σε πρόβλημα πραγματικής αρχαιότητας, λογικής και «αποδοχής» που αναπόφευκτα παρουσιάζονται θέματα απειθαρχίας που λογικά έχουν αρνητικά αποτελέσματα στο σύνολο των δραστηριοτήτων του παραγόμενου έργου.
Σχετικά με τον «μισό αιώνα...» : O Στρατός Ξηράς και το Πολεμικό Ναυτικό, που είναι πολύ παλαιότερα όπλα από την Πολεμική Αεροπορία, γιατί προσαρμόστηκαν στο διεθνές σύγχρονο περιβάλλον, ότι ιδίως επιχειρησιακά ο μηχανικός είναι όχι μόνο μάχιμος αλλά και η κρίσιμη προϋπόθεση επιτυχίας της αποστολής.
Αν υπάρχουν συγκεκριμένα «επιχειρησιακά» επιχειρήματα γιατί δεν τίθενται; Είναι δυνατόν για κάθε νοήμονα άνθρωπο να υποστηρίζει ότι μόνο στην Πολεμική Αεροπορία αυτής της χώρας θα προκαλούσε προβλήματα επιχειρησιακά και ιεραρχίας η επίλυση του θέματος των μηχανικών της ΣΙ ;
Αποτέλεσμα του ισχύοντος καθεστώτος «ιδιαιτεροτήτων» είναι ότι οι μηχανικοί, εξ αντικειμένου «πρώτου βαθμού συγγενείς» των ιπταμένων, όταν συνυπηρετούν ακόμη και με τόσο νεότερο ιπτάμενο που ούτε καν συναντήθηκαν στην τετραετία φοίτησης στην ΣΙ, αυτός λόγω ειδικότητας να τίθεται προϊστάμενος. Προφανώς το υπάρχον καθεστώς οδηγεί σε πρόβλημα πραγματικής αρχαιότητας, λογικής και «αποδοχής» που αναπόφευκτα παρουσιάζονται θέματα απειθαρχίας που λογικά έχουν αρνητικά αποτελέσματα στο σύνολο των δραστηριοτήτων του παραγόμενου έργου.
Σχετικά με τον «μισό αιώνα...» : O Στρατός Ξηράς και το Πολεμικό Ναυτικό, που είναι πολύ παλαιότερα όπλα από την Πολεμική Αεροπορία, γιατί προσαρμόστηκαν στο διεθνές σύγχρονο περιβάλλον, ότι ιδίως επιχειρησιακά ο μηχανικός είναι όχι μόνο μάχιμος αλλά και η κρίσιμη προϋπόθεση επιτυχίας της αποστολής.
Η ΠΑ που η αποστολή της καθορίζεται από ένα καθαρά τεχνολογικό όπλο, το αεροπλάνο, που συνεχώς εξελίσσεται με τις προβλεπόμενες στο μέλλον χρήσεις του, θα περιμέναμε τουλάχιστον από τον Υπουργό άλλη απάντηση που να μην στηρίζεται σε μία ξύλινη πεπαλαιωμένη λογική.
Αν υπάρχουν συγκεκριμένα «επιχειρησιακά» επιχειρήματα γιατί δεν τίθενται; Είναι δυνατόν για κάθε νοήμονα άνθρωπο να υποστηρίζει ότι μόνο στην Πολεμική Αεροπορία αυτής της χώρας θα προκαλούσε προβλήματα επιχειρησιακά και ιεραρχίας η επίλυση του θέματος των μηχανικών της ΣΙ ;
Αν όμως αυτό συμβαίνει τότε κάποιοι δεν σκέφτονται καθόλου την πρόοδο και την αποτελεσματικότητα της ΠΑ,αλλά μόνο τα συντεχνιακά τους συμφέροντα! Επιπρόσθετα αφήνεται να διαιωνίζεται η λογική «ότι ΠΑ είμαστε μόνο εμείς» με όλα τα αρνητικά επακόλουθα.
Δυστυχώς, οι στρατιωτικές αλλά και οι πολιτικές ηγεσίες του ΥΠΕΘΑ, δεκαετίες τώρα αποφεύγουν πεισματικά να εκσυγχρονίσουν τις ΕΔ αυτής της χώρας δομικά και διοικητικά όπως το επιτάσσουν οι καιροί και σύμφωνα με τα οικονομικά δεδομένα της χώρας.
Κύριε Yπουργέ,
Κατά την πρόσφατη συζήτηση του νομοσχεδίου του ΥΠΕΘΑ στη Βουλή είπατε ότι είναι δίκαιο το αίτημα των μηχανικών της ΣΙ (ΣΜΑ) και δεσμευτήκατε για την επίλυση του θέματος.
Δυστυχώς, οι στρατιωτικές αλλά και οι πολιτικές ηγεσίες του ΥΠΕΘΑ, δεκαετίες τώρα αποφεύγουν πεισματικά να εκσυγχρονίσουν τις ΕΔ αυτής της χώρας δομικά και διοικητικά όπως το επιτάσσουν οι καιροί και σύμφωνα με τα οικονομικά δεδομένα της χώρας.
Κύριε Yπουργέ,
Κατά την πρόσφατη συζήτηση του νομοσχεδίου του ΥΠΕΘΑ στη Βουλή είπατε ότι είναι δίκαιο το αίτημα των μηχανικών της ΣΙ (ΣΜΑ) και δεσμευτήκατε για την επίλυση του θέματος.
Συνεπώς, συνεκτιμώντας την πρόταση του Α/ΓΕΑ – εκτιμούμε ότι θα είναι αρνητική – θα πρέπει η πολιτική ηγεσία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων δίνοντας λύση στο θέμα το ταχύτερο για τους λόγους που κατ' επανάληψη έχουμε αναφέρει. Σε αντίθετη περίπτωση θα έχετε προσθέσει και εσείς συνειδητά πλέον ένα «τείχος» στην εξέλιξη της ΠΑ με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com