22 Ιουλίου 1974 – 22 Ιουλίου 2015 : 41 χρόνια σιωπής και αναλγησίας.
Γράφει οΠαναγιώτης Καράμπελας
Σμηναγός ε.α.
*Ιπτάμενος Μηχανικός στα Αεροσκάφη NORATLAS τον Ιούλιο 1974
Φτάσαμε στα 41 χρόνια, όταν οι νέοι πραξικοπηματίες κατά των πραξικοπηματιών της επταετίας πρόσθεσαν άλλη μια μαύρη επέτειο στην ιστορία μας, με την απόπειρα δολοφονίας κατά του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου και την εισβολή του Αττίλα στην Κύπρο.
Αλήθεια πόσοι γνωρίζουν, ακόμη και οι νεότεροι Ίκαροι, οι Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί, αλλά και Έλληνες, ότι τότε εκτελέστηκε από την 354 ΜΜ μια παράτολμη αποστολή με αεροσκάφη NORATLAS, μεταφέροντας στη μαχόμενη Κύπρο καταδρομείς και πυρομαχικά, για ενίσχυση της άμυνας των αδελφών Κυπρίων;
Σαν σήμερα (21-7-1974), μετά από..........
εντολή του τότε ΑΕΔ την 19:00, είκοσι (20) μεταγωγικά αεροσκάφη NORATLAS, που ήταν διασπαρμένα σε όλη την Ελλάδα ή με υπερπροσπάθειες των τεχνικών είχαν ειδικά αξιοποιηθεί, από κατάσταση βραχείας αποθήκευσης, συγκεντρώθηκαν στη Σούδα για εκτέλεση αποστολής ¨υψηλής σπουδαιότητας¨.
Τελικά δεκαπέντε (15) από αυτά, με τον κωδικό ¨NIKH¨, μπόρεσαν να απογειωθούν, μέσα σε επιχειρησιακά εκμεταλλεύσιμους χρόνους. Πέντε (5) από αυτά, δεν επιτράπηκε η απογείωση, παρά το ότι βρισκόμασταν σε αναμονή εντολής τροχοδρόμησης για απογείωση με τις μηχανές αναμμένες, γιατί το πρώτο φως της ημέρας θα μας έβρισκε στον εναέριο χώρο της Κύπρου, με άμεσο κίνδυνο κατάρριψης από την Τουρκική Αεροπορία.
Τα δεκατρία (13) αεροσκάφη, με αυτοθυσία των πληρωμάτων τους, κατάφεραν να φτάσουν στο αεροδρόμιο της Λευκωσίας, πετώντας μέσα σε έναν πύρινο ουρανό από τα τροχιοδεικτικά βλήματα, δυστυχώς ¨φίλιων¨ αντιαεροπορικών και πυροβόλων.
Ένα αεροσκάφος, το ¨ΝΙΚΗ 4¨, καταρρίφθηκε λίγα μέτρα πριν την προσγείωση, στο λόφο της Μακεδονίτισσας. Το πλήρωμα από τους Βασίλειο Παναγόπουλο κυβερνήτη, Στέργιο Συμεωνίδη συγκυβερνήτη, Γεώργιο Δάβαρη Ιπτάμενο Μηχανικό, Ηλία Άνθιμο Ναυτίλο, καθώς είκοσι επτά (27) καταδρομείς, σκοτώθηκαν. Διασώθηκε μόνο ένας καταδρομέας (Αθανάσιος Ζαφειρίου), με σοβαρά τραύματα. Πολλά άλλα αεροσκάφη δέχτηκαν βολές που προκάλεσαν ζημίες, αλλά και θύματα ή τραυματισμούς καταδρομέων, μέχρι και αχρήστευση κάποιων αεροσκαφών, τα πληρώματα των οποίων επέστρεψαν στην Ελλάδα με ¨Auto stop¨!! μέσα στο διάδρομο απογείωσης, σε άλλα NORATLAS που απογειώνονταν, εκτός από ένα πλήρωμα που δεν πρόλαβε και επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από 15 ημέρες.
Με τη μεταπολίτευση που ακολούθησε, η ηγεσία του ΓΕΑ, σύμφωνα με το ΝΔ. 376/74, υπέβαλλε ιεραρχικά με το υπ. αριθμ. Φ. 000/ΥΠΑΡΧ./ΑΑ 80/23-11-74 έγγραφο με πρόταση Απονομής Ηθικών Αμοιβών στα πληρώματα των Αεροσκαφών της αποστολής ¨ΝΙΚΗ¨, καθώς και σε προσωπικό εδάφους, που υπό διάφορες υπευθυνότητες ενεπλάκη στην εκτέλεση της αποστολής. Τα προτεινόμενα, κατά περίπτωση, είδη των ηθικών αμοιβών ήσαν: Αριστείο Ανδρείας, Πολεμικός Σταυρός Β΄ Τάξεως, Πολεμικός σταυρός Γ΄ Τάξεως, Μετάλλιο Εξαίρετων Πράξεων και Μετάλλιο Εξόχου Πράξεως.
Ο τότε ΑΕΔ (Αρχηγός Ενόπλων Δυνάμεων), με το Φ. 447/138720/2-12-74/ΑΕΔ απαντούσε : ¨Λόγω των κρατουσών ιδιόμορφων συνθηκών αναστέλλεται μέχρι νεωτέρας η υποβολή ή προώθηση οιασδήποτε προτάσεως απονομής παρασήμου ή μεταλλίου. Τούτο επιβάλλεται εκ του γεγονότος ότι μετά την εθνικήν καταστροφή της Κύπρου, η απονομή ηθικών αμοιβών κρίνεται επί του παρόντος άκαιρος¨!!!
Με το Ν. 2641/98 η περίοδος των γεγονότων αυτών - και όχι μόνο – αναγνωρίστηκε ως ¨Πολεμική Περίοδος¨. Όσο για απονομή των Ηθικών Αμοιβών που προτάθηκαν, απόλυτη σιγή. Και για να μην αδικήσω τους ¨ευσυνείδητους¨ εισηγητές συναδέλφους όλων εκείνων που αψήφησαν τον κίνδυνο και ηρωικά ¨έπεσαν¨ με το ¨ΝΙΚΗ 4¨, αλλά και εκείνους που βούτηξαν μέσα στη φωτιά και εκτέλεσαν την αποστολή τους, διακινδυνεύοντας τη ζωή τους, πρότειναν την απονομή ¨αναμνηστικών μεταλλίων¨!!! Ντροπή, μωρέ. Αναμνηστικά, δίνονται ακόμη και σε επετειακές συναντήσεις συμμαθητών, σεμιναρίων κ.λ.π. Όχι σε ήρωες. Τόσο ευτελισμός!! Τόση μικροψυχία!! Δυστυχώς, τέτοιες εισηγήσεις κάνανε κάποιοι εκ του ασφαλούς της επιτελικής των καρέκλας, ώστε να γίνουν ανάλογοι νόμοι!!
Σκεφτήκατε κύριοι ¨αρμόδιοι¨ πώς νοιώθουν, ακόμη και σήμερα, όλοι αυτοί και οι οικογένειές τους; Γιατί να στερείτε την περηφάνια των παιδιών τους για τους ήρωες πατεράδες τους; Γιατί μωρέ.
Παρά τις διαχρονικές προσπάθειες μας, όχι μόνο για την απονομή των ανάλογων ηθικών αμοιβών, αλλά και για την ανάδειξη ενός τόσο σημαντικού ιστορικού κατορθώματος, μιας μοναδικής πολεμικής αποστολής στη μεταπολεμική ιστορία της ΠΑ και ένταξή της με χρυσά γράμματα στις σελίδες της, διαπιστώνεται μια τεράστια-περίεργη προσπάθεια υποβάθμισής του, αν όχι και απόκρυψής του!! Ουσιαστικά, μια προκλητική παραχάραξη της ιστορίας της ΠΑ!!! Γιατί;;; Τι εξυπηρετείτε; Τι διδάγματα περί αυτοθυσίας δίνετε στους νέους Ικάρους; Στον Έλληνα Αξιωματικό, Υπαξιωματικό, Στρατιώτη; Το ¨Tαν ή επί τας¨, τι το κάνετε;
Κύριε Υπουργέ της Εθνικής Άμυνας,
ελπίζουμε να θυμάστε ότι τρεις απόστρατοι αξιωματικοί της αποστολής εκείνης σας είχαμε επισκεφτεί στο επί της οδού Φιλελλήνων 34 πολιτικό γραφείο σας και σας είχαμε ενημερώσει επί του θέματος. Είχατε εκφράσει την κατάπληξή σας, όταν σας είχαμε δείξει και τη σχετική Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, την οποία επικαλούνταν οι μικρόψυχοι ¨εισηγητές¨ για απονομή τυπικών ¨αναμνηστικών μεταλλίων¨. Τότε είχατε δυσμενέστατα χαρακτηρίσει αυτό το γεγονός και είπατε ότι επιφυλάσσεστε για σχετικές ενέργειες. Αλήθεια, μια και σήμερα είστε αρμόδιος Υπουργός, δεν νομίζετε ότι θα μπορούσατε να υλοποιήσετε κάποια πράγματα για την ανάδειξη αυτής της αποστολής, που ξένα πρακτορεία τότε την είχαν αποκαλέσει ¨αποστολή αυτοκτονίας; Η αυτοθυσία εκείνων των πληρωμάτων, η οποία περίεργα ή επιμελώς απαξιώνεται και αποκρύπτεται όλα αυτά τα χρόνια, δεν πρέπει να τιμηθεί ανάλογα, όπως και σεις τότε μας είχατε εκφράσει την άποψή σας; Οι γείτονες, απέδωσαν όλες τις τιμές και τους ηρωοποίησαν όσους συμμετείχαν στην για κλάματα από πλευράς οργάνωσης και εκτέλεσης αποβατική ενέργεια, που από εγκληματικές ολιγωρίες και ευθύνες της πλευράς μας ¨πέτυχε¨.
Ακόμη, ούτε ένα NORATLAS δεν βλέπει κανείς, κ. Υπουργέ, να κοσμεί τη στατική έκθεση των αεροσκαφών στο Πολεμικό Μουσείο της Αεροπορίας στο Τατόι, για να θυμίζει τι έγινε την 22-7-1974. Παρά το ότι κάποτε, μετά από επίκληση ενός εξαίρετου Δκτή του Πολεμικού Μουσείου για βοήθεια απόστρατων τεχνικών της 354ΜΜ/NORATLAS, να ετοιμαστεί για το σκοπό ένα παροπλισμένο στο Τατόι και αποψιλωμένο αεροσκάφος NORATLAS –που με αγάπη και προθυμία προσφέραμε και με σχετικές δαπάνες της ΠΑ αξιοποιήθηκε για το σκοπό αυτό – το αφήνουν να σαπίζει ή και το κρύβουν!! Θα ευαισθητοποιηθεί κάποτε και κάποιος αρμόδιος να εισηγηθεί σχετικά στο ΑΑΣ, για να αποφασίσει, ώστε και αυτό το ιστορικό NORAΤLAS να ενταχθεί στη στατική έκθεση του Πολεμικό Μουσείο της Αεροπορίας;
Έχετε την πρόθεση να συμβάλλετε στον κ. Υπουργό να αποκατασταθεί η τάξη των αξιών και των υποχρεώσεων της ΠΑ;
* Ο Παναγιώτης Καράμπελας Σμηναγός ε.α. κατά το χρονικό διάστημα του Ιουλίου 1974 υπηρετούσε στην 112 ΠΜ (ΕΛΕΥΣΊΝΑ) ως Ιπτάμενος Μηχανικός και ήταν επίσης υπεύθυνος Μηχανικός Περιοδικών Επιθεωρήσεων (Π.Ε) και αποκατάστασης μείζονος σημασίας βλαβών των κινητήρων Η-759 των αεροσκαφών NORATLAS.
Συμμετείχε δε ως πλήρωμα στο 4ο NORATLAS στη σειρά από τα πέντε που τελικά δεν πρόλαβαν να απογειωθούν.
Αλήθεια πόσοι γνωρίζουν, ακόμη και οι νεότεροι Ίκαροι, οι Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί, αλλά και Έλληνες, ότι τότε εκτελέστηκε από την 354 ΜΜ μια παράτολμη αποστολή με αεροσκάφη NORATLAS, μεταφέροντας στη μαχόμενη Κύπρο καταδρομείς και πυρομαχικά, για ενίσχυση της άμυνας των αδελφών Κυπρίων;
Σαν σήμερα (21-7-1974), μετά από..........
εντολή του τότε ΑΕΔ την 19:00, είκοσι (20) μεταγωγικά αεροσκάφη NORATLAS, που ήταν διασπαρμένα σε όλη την Ελλάδα ή με υπερπροσπάθειες των τεχνικών είχαν ειδικά αξιοποιηθεί, από κατάσταση βραχείας αποθήκευσης, συγκεντρώθηκαν στη Σούδα για εκτέλεση αποστολής ¨υψηλής σπουδαιότητας¨.
Τελικά δεκαπέντε (15) από αυτά, με τον κωδικό ¨NIKH¨, μπόρεσαν να απογειωθούν, μέσα σε επιχειρησιακά εκμεταλλεύσιμους χρόνους. Πέντε (5) από αυτά, δεν επιτράπηκε η απογείωση, παρά το ότι βρισκόμασταν σε αναμονή εντολής τροχοδρόμησης για απογείωση με τις μηχανές αναμμένες, γιατί το πρώτο φως της ημέρας θα μας έβρισκε στον εναέριο χώρο της Κύπρου, με άμεσο κίνδυνο κατάρριψης από την Τουρκική Αεροπορία.
Τα δεκατρία (13) αεροσκάφη, με αυτοθυσία των πληρωμάτων τους, κατάφεραν να φτάσουν στο αεροδρόμιο της Λευκωσίας, πετώντας μέσα σε έναν πύρινο ουρανό από τα τροχιοδεικτικά βλήματα, δυστυχώς ¨φίλιων¨ αντιαεροπορικών και πυροβόλων.
Ένα αεροσκάφος, το ¨ΝΙΚΗ 4¨, καταρρίφθηκε λίγα μέτρα πριν την προσγείωση, στο λόφο της Μακεδονίτισσας. Το πλήρωμα από τους Βασίλειο Παναγόπουλο κυβερνήτη, Στέργιο Συμεωνίδη συγκυβερνήτη, Γεώργιο Δάβαρη Ιπτάμενο Μηχανικό, Ηλία Άνθιμο Ναυτίλο, καθώς είκοσι επτά (27) καταδρομείς, σκοτώθηκαν. Διασώθηκε μόνο ένας καταδρομέας (Αθανάσιος Ζαφειρίου), με σοβαρά τραύματα. Πολλά άλλα αεροσκάφη δέχτηκαν βολές που προκάλεσαν ζημίες, αλλά και θύματα ή τραυματισμούς καταδρομέων, μέχρι και αχρήστευση κάποιων αεροσκαφών, τα πληρώματα των οποίων επέστρεψαν στην Ελλάδα με ¨Auto stop¨!! μέσα στο διάδρομο απογείωσης, σε άλλα NORATLAS που απογειώνονταν, εκτός από ένα πλήρωμα που δεν πρόλαβε και επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από 15 ημέρες.
Με τη μεταπολίτευση που ακολούθησε, η ηγεσία του ΓΕΑ, σύμφωνα με το ΝΔ. 376/74, υπέβαλλε ιεραρχικά με το υπ. αριθμ. Φ. 000/ΥΠΑΡΧ./ΑΑ 80/23-11-74 έγγραφο με πρόταση Απονομής Ηθικών Αμοιβών στα πληρώματα των Αεροσκαφών της αποστολής ¨ΝΙΚΗ¨, καθώς και σε προσωπικό εδάφους, που υπό διάφορες υπευθυνότητες ενεπλάκη στην εκτέλεση της αποστολής. Τα προτεινόμενα, κατά περίπτωση, είδη των ηθικών αμοιβών ήσαν: Αριστείο Ανδρείας, Πολεμικός Σταυρός Β΄ Τάξεως, Πολεμικός σταυρός Γ΄ Τάξεως, Μετάλλιο Εξαίρετων Πράξεων και Μετάλλιο Εξόχου Πράξεως.
Ο τότε ΑΕΔ (Αρχηγός Ενόπλων Δυνάμεων), με το Φ. 447/138720/2-12-74/ΑΕΔ απαντούσε : ¨Λόγω των κρατουσών ιδιόμορφων συνθηκών αναστέλλεται μέχρι νεωτέρας η υποβολή ή προώθηση οιασδήποτε προτάσεως απονομής παρασήμου ή μεταλλίου. Τούτο επιβάλλεται εκ του γεγονότος ότι μετά την εθνικήν καταστροφή της Κύπρου, η απονομή ηθικών αμοιβών κρίνεται επί του παρόντος άκαιρος¨!!!
Με το Ν. 2641/98 η περίοδος των γεγονότων αυτών - και όχι μόνο – αναγνωρίστηκε ως ¨Πολεμική Περίοδος¨. Όσο για απονομή των Ηθικών Αμοιβών που προτάθηκαν, απόλυτη σιγή. Και για να μην αδικήσω τους ¨ευσυνείδητους¨ εισηγητές συναδέλφους όλων εκείνων που αψήφησαν τον κίνδυνο και ηρωικά ¨έπεσαν¨ με το ¨ΝΙΚΗ 4¨, αλλά και εκείνους που βούτηξαν μέσα στη φωτιά και εκτέλεσαν την αποστολή τους, διακινδυνεύοντας τη ζωή τους, πρότειναν την απονομή ¨αναμνηστικών μεταλλίων¨!!! Ντροπή, μωρέ. Αναμνηστικά, δίνονται ακόμη και σε επετειακές συναντήσεις συμμαθητών, σεμιναρίων κ.λ.π. Όχι σε ήρωες. Τόσο ευτελισμός!! Τόση μικροψυχία!! Δυστυχώς, τέτοιες εισηγήσεις κάνανε κάποιοι εκ του ασφαλούς της επιτελικής των καρέκλας, ώστε να γίνουν ανάλογοι νόμοι!!
Σκεφτήκατε κύριοι ¨αρμόδιοι¨ πώς νοιώθουν, ακόμη και σήμερα, όλοι αυτοί και οι οικογένειές τους; Γιατί να στερείτε την περηφάνια των παιδιών τους για τους ήρωες πατεράδες τους; Γιατί μωρέ.
Παρά τις διαχρονικές προσπάθειες μας, όχι μόνο για την απονομή των ανάλογων ηθικών αμοιβών, αλλά και για την ανάδειξη ενός τόσο σημαντικού ιστορικού κατορθώματος, μιας μοναδικής πολεμικής αποστολής στη μεταπολεμική ιστορία της ΠΑ και ένταξή της με χρυσά γράμματα στις σελίδες της, διαπιστώνεται μια τεράστια-περίεργη προσπάθεια υποβάθμισής του, αν όχι και απόκρυψής του!! Ουσιαστικά, μια προκλητική παραχάραξη της ιστορίας της ΠΑ!!! Γιατί;;; Τι εξυπηρετείτε; Τι διδάγματα περί αυτοθυσίας δίνετε στους νέους Ικάρους; Στον Έλληνα Αξιωματικό, Υπαξιωματικό, Στρατιώτη; Το ¨Tαν ή επί τας¨, τι το κάνετε;
Κύριε Υπουργέ της Εθνικής Άμυνας,
ελπίζουμε να θυμάστε ότι τρεις απόστρατοι αξιωματικοί της αποστολής εκείνης σας είχαμε επισκεφτεί στο επί της οδού Φιλελλήνων 34 πολιτικό γραφείο σας και σας είχαμε ενημερώσει επί του θέματος. Είχατε εκφράσει την κατάπληξή σας, όταν σας είχαμε δείξει και τη σχετική Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, την οποία επικαλούνταν οι μικρόψυχοι ¨εισηγητές¨ για απονομή τυπικών ¨αναμνηστικών μεταλλίων¨. Τότε είχατε δυσμενέστατα χαρακτηρίσει αυτό το γεγονός και είπατε ότι επιφυλάσσεστε για σχετικές ενέργειες. Αλήθεια, μια και σήμερα είστε αρμόδιος Υπουργός, δεν νομίζετε ότι θα μπορούσατε να υλοποιήσετε κάποια πράγματα για την ανάδειξη αυτής της αποστολής, που ξένα πρακτορεία τότε την είχαν αποκαλέσει ¨αποστολή αυτοκτονίας; Η αυτοθυσία εκείνων των πληρωμάτων, η οποία περίεργα ή επιμελώς απαξιώνεται και αποκρύπτεται όλα αυτά τα χρόνια, δεν πρέπει να τιμηθεί ανάλογα, όπως και σεις τότε μας είχατε εκφράσει την άποψή σας; Οι γείτονες, απέδωσαν όλες τις τιμές και τους ηρωοποίησαν όσους συμμετείχαν στην για κλάματα από πλευράς οργάνωσης και εκτέλεσης αποβατική ενέργεια, που από εγκληματικές ολιγωρίες και ευθύνες της πλευράς μας ¨πέτυχε¨.
Ακόμη, ούτε ένα NORATLAS δεν βλέπει κανείς, κ. Υπουργέ, να κοσμεί τη στατική έκθεση των αεροσκαφών στο Πολεμικό Μουσείο της Αεροπορίας στο Τατόι, για να θυμίζει τι έγινε την 22-7-1974. Παρά το ότι κάποτε, μετά από επίκληση ενός εξαίρετου Δκτή του Πολεμικού Μουσείου για βοήθεια απόστρατων τεχνικών της 354ΜΜ/NORATLAS, να ετοιμαστεί για το σκοπό ένα παροπλισμένο στο Τατόι και αποψιλωμένο αεροσκάφος NORATLAS –που με αγάπη και προθυμία προσφέραμε και με σχετικές δαπάνες της ΠΑ αξιοποιήθηκε για το σκοπό αυτό – το αφήνουν να σαπίζει ή και το κρύβουν!! Θα ευαισθητοποιηθεί κάποτε και κάποιος αρμόδιος να εισηγηθεί σχετικά στο ΑΑΣ, για να αποφασίσει, ώστε και αυτό το ιστορικό NORAΤLAS να ενταχθεί στη στατική έκθεση του Πολεμικό Μουσείο της Αεροπορίας;
Κύριε Αρχηγέ του ΓΕΑ, τα γνωρίζετε όλα αυτά;
Έχετε την πρόθεση να συμβάλλετε στον κ. Υπουργό να αποκατασταθεί η τάξη των αξιών και των υποχρεώσεων της ΠΑ;
* Ο Παναγιώτης Καράμπελας Σμηναγός ε.α. κατά το χρονικό διάστημα του Ιουλίου 1974 υπηρετούσε στην 112 ΠΜ (ΕΛΕΥΣΊΝΑ) ως Ιπτάμενος Μηχανικός και ήταν επίσης υπεύθυνος Μηχανικός Περιοδικών Επιθεωρήσεων (Π.Ε) και αποκατάστασης μείζονος σημασίας βλαβών των κινητήρων Η-759 των αεροσκαφών NORATLAS.
Συμμετείχε δε ως πλήρωμα στο 4ο NORATLAS στη σειρά από τα πέντε που τελικά δεν πρόλαβαν να απογειωθούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com