Δεν είναι μόνο ότι η Αγκυρα αναζητά ανοιχτά της Χίου, έπειτα από 18 χρόνια, το «κουφάρι» του F-16 για το οποίο υποστηρίζει ότι καταρρίφθηκε κατά τη διάρκεια εμπλοκής,. Η γενικευμένη συμπεριφορά της γειτονικής χώρας δείχνει ότι επιδιώκει πάση θυσία να δημιουργήσει ένταση στο Αιγαίο.
Η τακτική αυτή προκαλεί προβληματισμό στο Ελληνικό Πεντάγωνο μετά τις αποκαλύψεις της «Βαριοπούλας» αλλά και της προβοκάτσιας που επιχειρούσε πρόσφατα να στήσει η Αγκυρα με τη Συρία, προκειμένου να νομιμοποιήσει μία επίθεσή της κατά της Δαμασκού.
Στο Αιγαίο οι παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου μας, μόνο τους τελευταίους τέσσερις μήνες.....
ανήλθαν στις 843. Συνολικά εισήλθαν 366 τουρκικά αεροσκάφη που αμφισβήτησαν τα κυριαρχικά μας δικαιώματα στο Αιγαίο.
Το πλεόνασμα της τουρκικής προκλητικότητας έρχεται την ώρα που η Ελλάδα έχει στραμμένη την προσοχή της στους οικονομικούς δείκτες και στα Μνημόνια.
Μετά την έξαρση της τουρκικής προκλητικότητας, υπήρξε άμεση η ενεργοποίηση του «κόκκινου» τηλεφώνου μεταξύ των δύο υπουργείων Αμύνης, καθώς και η κλήση του Τούρκου πρέσβη στο Πεντάγωνο. Και δεν είναι μόνο οι από αέρος παραβιάσεις, αφού σε καθημερινή βάση πλέον έχουμε και μία διέλευση τουρκικού πλοίου από τα Εθνικά Χωρικά μας Υδατα. Η κατάσταση αυτή, πέρα από το ότι εγκυμονεί κινδύνους για θερμό επεισόδιο, κοστίζει πολύ ακριβά στο Ελληνικό Δημόσιο, καθώς οι αναχαιτίσεις στοιχίζουν πανάκριβα, με δεδομένο και το υψηλό επίπεδο στο οποίο πρέπει να βρίσκονται οι πιλότοι μας για να μπορούν να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά την ποσοτική υπεροπλία των Τούρκων.
Τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του, δείχνουν ότι καθημερινά έχουμε δύο παραβιάσεις από αέρα και μία στη θάλασσα...
Με βάση όλα αυτά, ο Ελληνας υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος πριν από λίγες μέρες σήκωσε το «κόκκινο» τηλέφωνο και ζήτησε από τον Τούρκο ομόλογό του Ισμέτ Γιλμάζ να παύσει αυτή η ιστορία των παραβιάσεων και της κατάχρησης του δικαιώματος της αβλαβούς διέλευσης από τουρκικά πλοία που φτάνουν έως τη Κέα (Τζιά).
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η ελληνική πλευρά εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά της και προειδοποίησε ότι η ολοένα αυξανόμενη ένταση στο Αιγαίο μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα και είναι άγνωστο ποια πλευρά θα θρηνήσει νεκρούς. Απαιτήθηκε από την Αθήνα να υπάρξει αποκλιμάκωση της έντασης.
Διαπιστώνοντας ότι δεν μειώθηκε η τουρκική προκλητικότητα μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που υπήρξε με τον Ισμέτ Γιλμάζ, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος κάλεσε απηυδισμένος την περασμένη Τρίτη και τον Τούρκο πρέσβη στο Πεντάγωνο, προκειμένου να διαμηνύσει και στον υπουργό Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου ότι η Ελλάδα δεν ανέχεται πλέον τέτοιες καταστάσεις. Την ίδια μέρα όμως καταγράφονταν 21 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριο Χώρου μας.
Ο κ. Αβραμόπουλος «εισέπραξε» μία φιλική αντιμετώπιση στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Τούρκο ομόλογό του και την αμοιβαία υπόσχεση να υπάρξει στο άμεσο μέλλον και ανταλλαγή επισκέψεων των δύο υπουργών, σε μία προσπάθεια αποκλιμάκωσης της έντασης. Ετσι καλλιεργήθηκε μια αισιοδοξία ότι το Αιγαίο ,εν όψει και της θερινής σεζόν, θα ηρεμήσει. Αυτό στην πράξη δεν διαπιστώθηκε, με το μπαράζ των παραβιάσεων που, να επαναλάβουμε, σημειώθηκε εκείνη την ημέρα...
Τα ενδεχόμενα είναι τρία. Πρώτον, να χρησιμοποιεί διγλωσσία ο Ισμέτ Γιλμάζ , δεύτερον, να μη θέλει ειλικρινά την ένταση στο Αιγαίο ο Τούρκος υπουργός Αμυνας αλλά να μην μπορεί να ελέγξει τους στρατηγούς του και, τρίτον, οι αξιωματούχοι στην Αγκυρα να υπακούν σε άλλα κέντρα εξουσίας, που μπορεί να είναι ο Αχμέτ Νταβούτογλου ή κάποιο άλλο πρόσωπο ή κέντρο.
Φέτος πάντως οι στρατηγοί της Αγκυρας προβαίνουν σε σύνθετες προκλήσεις. Πριν από μερικές εβδομάδες η φρεγάτα «Μπαρμπαρός», ενώ έπλεε προς την Κίναρο και ήδη είχε προβεί σε παραβίαση των Εθνικών Χωρικών Υδάτων μας, σήκωσε και το στρατιωτικό ελικόπτερο που φέρει, με εντολή να πετάξει πάνω από τις ακτές του ελληνικού νησιού. Αμέσως βέβαια απογειώθηκαν ελληνικά μαχητικά και αναχαίτισαν το εν λόγω ελικόπτερο, ωστόσο η ενέργεια αυτή δεν παύει να είναι μια αναβάθμιση και διαφοροποίηση της προκλητικότητας των Τούρκων.
Στο Αιγαίο οι παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου μας, μόνο τους τελευταίους τέσσερις μήνες.....
ανήλθαν στις 843. Συνολικά εισήλθαν 366 τουρκικά αεροσκάφη που αμφισβήτησαν τα κυριαρχικά μας δικαιώματα στο Αιγαίο.
Το πλεόνασμα της τουρκικής προκλητικότητας έρχεται την ώρα που η Ελλάδα έχει στραμμένη την προσοχή της στους οικονομικούς δείκτες και στα Μνημόνια.
Μετά την έξαρση της τουρκικής προκλητικότητας, υπήρξε άμεση η ενεργοποίηση του «κόκκινου» τηλεφώνου μεταξύ των δύο υπουργείων Αμύνης, καθώς και η κλήση του Τούρκου πρέσβη στο Πεντάγωνο. Και δεν είναι μόνο οι από αέρος παραβιάσεις, αφού σε καθημερινή βάση πλέον έχουμε και μία διέλευση τουρκικού πλοίου από τα Εθνικά Χωρικά μας Υδατα. Η κατάσταση αυτή, πέρα από το ότι εγκυμονεί κινδύνους για θερμό επεισόδιο, κοστίζει πολύ ακριβά στο Ελληνικό Δημόσιο, καθώς οι αναχαιτίσεις στοιχίζουν πανάκριβα, με δεδομένο και το υψηλό επίπεδο στο οποίο πρέπει να βρίσκονται οι πιλότοι μας για να μπορούν να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά την ποσοτική υπεροπλία των Τούρκων.
Τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του, δείχνουν ότι καθημερινά έχουμε δύο παραβιάσεις από αέρα και μία στη θάλασσα...
Με βάση όλα αυτά, ο Ελληνας υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος πριν από λίγες μέρες σήκωσε το «κόκκινο» τηλέφωνο και ζήτησε από τον Τούρκο ομόλογό του Ισμέτ Γιλμάζ να παύσει αυτή η ιστορία των παραβιάσεων και της κατάχρησης του δικαιώματος της αβλαβούς διέλευσης από τουρκικά πλοία που φτάνουν έως τη Κέα (Τζιά).
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η ελληνική πλευρά εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά της και προειδοποίησε ότι η ολοένα αυξανόμενη ένταση στο Αιγαίο μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα και είναι άγνωστο ποια πλευρά θα θρηνήσει νεκρούς. Απαιτήθηκε από την Αθήνα να υπάρξει αποκλιμάκωση της έντασης.
Διαπιστώνοντας ότι δεν μειώθηκε η τουρκική προκλητικότητα μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που υπήρξε με τον Ισμέτ Γιλμάζ, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος κάλεσε απηυδισμένος την περασμένη Τρίτη και τον Τούρκο πρέσβη στο Πεντάγωνο, προκειμένου να διαμηνύσει και στον υπουργό Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου ότι η Ελλάδα δεν ανέχεται πλέον τέτοιες καταστάσεις. Την ίδια μέρα όμως καταγράφονταν 21 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριο Χώρου μας.
Ο κ. Αβραμόπουλος «εισέπραξε» μία φιλική αντιμετώπιση στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Τούρκο ομόλογό του και την αμοιβαία υπόσχεση να υπάρξει στο άμεσο μέλλον και ανταλλαγή επισκέψεων των δύο υπουργών, σε μία προσπάθεια αποκλιμάκωσης της έντασης. Ετσι καλλιεργήθηκε μια αισιοδοξία ότι το Αιγαίο ,εν όψει και της θερινής σεζόν, θα ηρεμήσει. Αυτό στην πράξη δεν διαπιστώθηκε, με το μπαράζ των παραβιάσεων που, να επαναλάβουμε, σημειώθηκε εκείνη την ημέρα...
Τα ενδεχόμενα είναι τρία. Πρώτον, να χρησιμοποιεί διγλωσσία ο Ισμέτ Γιλμάζ , δεύτερον, να μη θέλει ειλικρινά την ένταση στο Αιγαίο ο Τούρκος υπουργός Αμυνας αλλά να μην μπορεί να ελέγξει τους στρατηγούς του και, τρίτον, οι αξιωματούχοι στην Αγκυρα να υπακούν σε άλλα κέντρα εξουσίας, που μπορεί να είναι ο Αχμέτ Νταβούτογλου ή κάποιο άλλο πρόσωπο ή κέντρο.
Φέτος πάντως οι στρατηγοί της Αγκυρας προβαίνουν σε σύνθετες προκλήσεις. Πριν από μερικές εβδομάδες η φρεγάτα «Μπαρμπαρός», ενώ έπλεε προς την Κίναρο και ήδη είχε προβεί σε παραβίαση των Εθνικών Χωρικών Υδάτων μας, σήκωσε και το στρατιωτικό ελικόπτερο που φέρει, με εντολή να πετάξει πάνω από τις ακτές του ελληνικού νησιού. Αμέσως βέβαια απογειώθηκαν ελληνικά μαχητικά και αναχαίτισαν το εν λόγω ελικόπτερο, ωστόσο η ενέργεια αυτή δεν παύει να είναι μια αναβάθμιση και διαφοροποίηση της προκλητικότητας των Τούρκων.
Επίσης πριν από μέρες τα τουρκικά μαχητικά προέβησαν και σε νυχτερινές παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου, μας κάτι που είναι πολύ σπάνιο. Η νυχτερινή αναγνώριση, αν εξελιχθεί σε εμπλοκή, τότε ο κίνδυνος του ατυχήματος είναι πολύ μεγάλος. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε.
Στην αναβάθμιση της τουρκικής προκλητικότητας πρέπει να περιληφθεί και η εμπλοκή με σκληρές αερομαχίες, που απαιτήθηκε να γίνει πρόσφατα, προκειμένου τα μαχητικά της γειτονικής χώρας να εγκαταλείψουν τον Εθνικό Εναέριο Χώρο μας.
Στην «κόψη» του ξυραφιού για «ατύχημα» που θα φέρει μια πολεμική εμπλοκή
Τα νούμερα των παραβιάσεων τόσο σε θάλασσα όσο και στον αέρα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, είναι τραγικά, αν σκεφτεί κανείς ότι είμαστε σε περίοδο ειρήνης με την Τουρκία. Αν κάποιος τρίτος παρατηρητής έβλεπε τη συγκεκριμένη στρατιωτική δραστηριότητα στο Αιγαίο, θα έλεγε αβίαστα ότι οι δύο χώρες βρίσκονται στην «κόψη» του ξυραφιού και είναι θέμα χρόνου να εξελιχθεί μια πολεμική δραστηριότητα.
Το 2013 οι συνολικές θαλάσσιες παραβιάσεις των χωρικών υδάτων μας από τουρκικά πολεμικά πλοία έφτασαν τις 353. Το θαλάσσιο αυτό «σπορ» οι Τούρκοι το ξεκίνησαν δειλά δειλά. Το 2009 οι παραβιάσεις των εθνικών χωρικών μας υδάτων ήταν 90, την επόμενη χρονιά έφτασαν τις 133, το 2011 σχεδόν τις διπλασίασαν (206), το 2012 πάλι τις διπλασίασαν, φτάνοντας τις 389, ενώ μειώθηκαν κατά τι πέρυσι (353). Δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις ποια θα είναι η συμπεριφορά της Αγκυρας τα επόμενα χρόνια, καθώς ξεκίνησε η εγχώρια ναυπήγηση μικρών αλλά και μεγάλων σύγχρονων πλοίων και θα αυξήσει τα πολεμικά σκάφη της. Τη δυνατότητα αυτή «χτίζει» προσωπικά ο Ταγίπ Ερντογάν με διάφορους τρόπους και πολιτικές.
Εδώ και δύο δεκαετίες η τουρκική προκλητικότητα επικεντρώνεται κυρίως στις παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου μας. Το 2009, τη χρονιά που έσκαγε στην Ελλάδα η οικονομική κρίση και υπήρχε πολιτική ρευστότητα, ο συνολικός αριθμός των τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών που προέβησαν σε παραβιάσεις στο Αιγαίο έφτασε τις 3.078. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η τουρκική πολεμική αεροπορία διαθέτει ισόποσα μαχητικά. Απλά το ίδιο τουρκικό αεροσκάφος μπορεί να εμφανιστεί πολλαπλές φορές. Εκείνο που θεωρείται επίσης σοβαρό είναι οι υπερπτήσεις πάνω από ελληνικό έδαφος που σημειώθηκαν την ίδια χρονιά (51). Σε αρκετές από αυτές εμπεριεχόταν και ο εικονικός βομβαρδισμός κάποιων βραχονησίδων.
Αισθητή μείωση των παραβιάσεων του Εθνικού Εναέριου Χώρου μας παρατηρήθηκε το 2013. Βέβαια οι 1.084 δεν μπορούν να θεωρηθούν λίγες, αλλά σε σύγκριση με εκείνες του 2009 είναι σχεδόν το ένα τρίτο.
Ωστόσο η Αγκυρα κάνει ένα λάθος εκτιμώντας ότι έχει να κάνει μόνο με την Ελλάδα. Απ' ό,τι φάνηκε στο ταξίδι του Δημήτρη Αβραμόπουλου στην Αίγυπτο, δεν πήγε στο Κάιρο εκπροσωπώντας μόνο την κυβέρνηση της Ελλάδας. Εγκυρες πηγές ανέφεραν ότι οι Αιγύπτιοι γνώριζαν ότι οι συζητήσεις και οι δεσμεύσεις τις οποίες θα αναλάμβαναν θα μεταφέρονταν στα ανώτατα ευρωπαϊκά και συμμαχικά όργανα. Δοθέντος ότι η Ελλάδα είναι το τελευταίο προπύργιο ασφάλειας και σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή, η παραβατική συμπεριφορά της Τουρκίας ενδιαφέρει την Ευρώπη καθώς επίσης και τη Βορειοατλαντική Συμμαχία. Οπως σημειώνεται, δεν μπορεί μια περιοχή που μελλοντικά ενδέχεται να παρέχει ενέργεια στην Ευρώπη να βρίσκεται σε καθεστώς εχθρικής πολιορκίας. Αυτό αποτελεί και το τελευταίο επιχείρημα που έχει προσθέσει η Ελλάδα προκειμένου να διασφαλίσει την ηρεμία στο Αιγαίο.
ΠΗΓΗ
Στην αναβάθμιση της τουρκικής προκλητικότητας πρέπει να περιληφθεί και η εμπλοκή με σκληρές αερομαχίες, που απαιτήθηκε να γίνει πρόσφατα, προκειμένου τα μαχητικά της γειτονικής χώρας να εγκαταλείψουν τον Εθνικό Εναέριο Χώρο μας.
Στην «κόψη» του ξυραφιού για «ατύχημα» που θα φέρει μια πολεμική εμπλοκή
Τα νούμερα των παραβιάσεων τόσο σε θάλασσα όσο και στον αέρα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, είναι τραγικά, αν σκεφτεί κανείς ότι είμαστε σε περίοδο ειρήνης με την Τουρκία. Αν κάποιος τρίτος παρατηρητής έβλεπε τη συγκεκριμένη στρατιωτική δραστηριότητα στο Αιγαίο, θα έλεγε αβίαστα ότι οι δύο χώρες βρίσκονται στην «κόψη» του ξυραφιού και είναι θέμα χρόνου να εξελιχθεί μια πολεμική δραστηριότητα.
Το 2013 οι συνολικές θαλάσσιες παραβιάσεις των χωρικών υδάτων μας από τουρκικά πολεμικά πλοία έφτασαν τις 353. Το θαλάσσιο αυτό «σπορ» οι Τούρκοι το ξεκίνησαν δειλά δειλά. Το 2009 οι παραβιάσεις των εθνικών χωρικών μας υδάτων ήταν 90, την επόμενη χρονιά έφτασαν τις 133, το 2011 σχεδόν τις διπλασίασαν (206), το 2012 πάλι τις διπλασίασαν, φτάνοντας τις 389, ενώ μειώθηκαν κατά τι πέρυσι (353). Δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις ποια θα είναι η συμπεριφορά της Αγκυρας τα επόμενα χρόνια, καθώς ξεκίνησε η εγχώρια ναυπήγηση μικρών αλλά και μεγάλων σύγχρονων πλοίων και θα αυξήσει τα πολεμικά σκάφη της. Τη δυνατότητα αυτή «χτίζει» προσωπικά ο Ταγίπ Ερντογάν με διάφορους τρόπους και πολιτικές.
Εδώ και δύο δεκαετίες η τουρκική προκλητικότητα επικεντρώνεται κυρίως στις παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου μας. Το 2009, τη χρονιά που έσκαγε στην Ελλάδα η οικονομική κρίση και υπήρχε πολιτική ρευστότητα, ο συνολικός αριθμός των τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών που προέβησαν σε παραβιάσεις στο Αιγαίο έφτασε τις 3.078. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η τουρκική πολεμική αεροπορία διαθέτει ισόποσα μαχητικά. Απλά το ίδιο τουρκικό αεροσκάφος μπορεί να εμφανιστεί πολλαπλές φορές. Εκείνο που θεωρείται επίσης σοβαρό είναι οι υπερπτήσεις πάνω από ελληνικό έδαφος που σημειώθηκαν την ίδια χρονιά (51). Σε αρκετές από αυτές εμπεριεχόταν και ο εικονικός βομβαρδισμός κάποιων βραχονησίδων.
Αισθητή μείωση των παραβιάσεων του Εθνικού Εναέριου Χώρου μας παρατηρήθηκε το 2013. Βέβαια οι 1.084 δεν μπορούν να θεωρηθούν λίγες, αλλά σε σύγκριση με εκείνες του 2009 είναι σχεδόν το ένα τρίτο.
Ωστόσο η Αγκυρα κάνει ένα λάθος εκτιμώντας ότι έχει να κάνει μόνο με την Ελλάδα. Απ' ό,τι φάνηκε στο ταξίδι του Δημήτρη Αβραμόπουλου στην Αίγυπτο, δεν πήγε στο Κάιρο εκπροσωπώντας μόνο την κυβέρνηση της Ελλάδας. Εγκυρες πηγές ανέφεραν ότι οι Αιγύπτιοι γνώριζαν ότι οι συζητήσεις και οι δεσμεύσεις τις οποίες θα αναλάμβαναν θα μεταφέρονταν στα ανώτατα ευρωπαϊκά και συμμαχικά όργανα. Δοθέντος ότι η Ελλάδα είναι το τελευταίο προπύργιο ασφάλειας και σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή, η παραβατική συμπεριφορά της Τουρκίας ενδιαφέρει την Ευρώπη καθώς επίσης και τη Βορειοατλαντική Συμμαχία. Οπως σημειώνεται, δεν μπορεί μια περιοχή που μελλοντικά ενδέχεται να παρέχει ενέργεια στην Ευρώπη να βρίσκεται σε καθεστώς εχθρικής πολιορκίας. Αυτό αποτελεί και το τελευταίο επιχείρημα που έχει προσθέσει η Ελλάδα προκειμένου να διασφαλίσει την ηρεμία στο Αιγαίο.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com