Με μια ματιά

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Επιτακτική η ανάγκη αντικατάστασης των Τ-41D της Πολεμικής Αεροπορίας

cessna-t-41d-69-7197_pics108-10888

Aναγκαστική προσγείωση πραγματοποίησε νωρίς σήμερα το πρωί αεροσκάφος Τ-41D της Σχολής Ικάρων/360 Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος (ΜΑΕ) που παρουσίασε βλάβη στον κινητήρα κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης. O έμπειρος χειριστής προσγείωσε το αεροσκάφος με ασφάλεια και μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας. Πρόκειται για νέο περιστατικό ασφαλείας με το συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών, μετά από αντίστοιχο τον Μάρτιο του 2012 και το οποίο «από τύχη δεν ήταν θανατηφόρο», όπως αποκάλυψε λίγους μήνες αργότερα ο παραδίδων -τότε- Διοικητής της Διοίκησης Αεροπορικής Εκπαίδευσης (ΔΑΕ) Αντιπτέραρχος (Ι) Αθανάσιος Παπανικολάου. Τα 18 υπέργηρα αεροσκάφη Τ-41D που διαθέτει σήμερα η Πολεμική Αεροπορία χρησιμοποιούνται .....στο στάδιο της αξιολόγησης των υποψηφίων Ιπταμένων, οι οποίοι συμπληρώνουν συνολικά 19 ώρες πτήσης στο αεροσκάφος στο πρώτο έτος των σπουδών τους. Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη αποκτήθηκαν το 1969 μέσω προγράμματος στρατιωτικής βοήθειας και έχουν συσσωρεύσει πάνω από 200.000 ώρες πτήσεις, η δε προβληματική υποστήριξή τους έχει διπλάσιο κόστος από την προμήθεια ενός νέου αεροσκάφους. Συγκεκριμένα, ο Αντιπτέραρχος (Ι) Αθ. Παπανικολάου είχε δηλώσει  στις 2 Αυγούστου 2012 τα εξής:

Απόσπασμα της Ημερήσιας Διαταγής

Απόσπασμα της Ημερήσιας Διαταγής του παραδίδοντος Διοικητή ΔΑΕ στις 2 Αυγούστου 2012.

Παρά την επισήμανση του προβλήματος, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν έχει πράξει μέχρι σήμερα το παραμικρό για ένα πρόγραμμα που δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό αφού μπορεί να υλοποιηθεί μέσω ΑΩ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ απέκτησε 25 αεροσκάφη Τ-53Α προς $6,1 εκατ. το 2012. Πρόκειται για την στρατιωτική έκδοση του πολιτικού αεροσκάφους Cirrus SR20, εξοπλισμένη με σύστημα ψηφιακών οργάνων, ειδικά ενισχυμένο κλωβό στο πιλοτήριο αλλά και σύστημα ανάκτησης με αλεξίπτωτο που αναπτύσσεται σε περίπτωση ανάγκης και διασώζει ολόκληρο το αεροσκάφος με την χρήση ενός μεγάλου θόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com